Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: دلاور مردان نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی بار دیگر شاخ آمریکا را شکستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین هادی صادقی در آئین راهپیمایی 13 آبان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امروز روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری است، اظهار داشت: به دست غیورمردان این سرزمین بار دیگر شاخ آمریکا شکسته شده است و این دزدی زشت دریایی پاسخ دادند و نگذاشتند ذخایر و ابروی این ملت را به یغما ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این دلاوران از امام خمینی(ره) و رهبری درس گرفته‌اند که باید در مقابل مستکبر ایستادگی کرد زیرا مستکبران جز زبان قدرت را نمی‌فهمند آنان عادت به زورگویی و استکبار دارند و در برابر مستکبران باید مقاومت و ایستادگی کرد و با قدرت پاسخ داد.

صادقی با تاکید بر اینکه باید در برابر مستکبر سر خم کرد و خاضع شد زیرا در غیر اینصورت او در استکبارش راسخ‌تر می‌شود، افزود: رفتار مستکبران مانند سگ است،اگر از او بترسید و فرار کنید شما را دنبال می‌کند و پاچه شما را می‌گیرد اگر به او حمله کنید، فرار می‌کند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه ادامه داد: راه برخورد با مستکبران آن است که با آنها محکم برخورد کنیم زیرا در این صورت عقب نشینی می‌کنند، همین حادثه دزدی نفت ما و تسخیر نفت کش دزد و آوردن آن به آب‌های ایران و اینکه آمریکا نتوانست کوچکترین اقدامی کند و اقدام کرد حرکت کرد و خواست بچه‌های این مرز و بوم را بترساند اما جوانان این سرزمین پاسخ آنان را دادند تا مجبور به عقب نشینی شدند.

در حال تکمیل .....

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوم الله 13 آبان یوم الله 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران

رسانه دولتی کره شمالی سه‌شنبه از جدیدترین دور تحریم‌های آمریکا علیه ایران که در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل اعلام شد، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش فارس؛ خبرگزاری کِی‌سی‌ان‌اِی کره شمالی در واکنش به اعلام اخیر تحریم‌های آمریکا علیه صنعت هواپیما‌های بدون سرنشین ایران، پاسخ پهپادی و موشکی تهران در پی حمله تروریستی اسرائیل به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق را ناشی از حملات نظامی این رژیم خواند و افزود «ایالات متحده واقعیت‌ها را به بیراهه برد، به گونه‌ای که گویی ایران مسئول وخامت وضعیت منطقه بوده و تحریم‌های ناعادلانه اعمال کرد».

این رسانه دولتی افزود «رفتار بی‌پروای آمریکا اقدامی خشونت‌آمیز، غیرقانونی و غیرانسانی است که به حاکمیت ایران تجاوز می‌کند. هیچ چیز نمی‌تواند اراده نیرو‌های مسلح و مردم ایران برای حفظ حاکمیت و عزت این کشور را در هم بشکند».

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان تبیین شود
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران