Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه زابل با اشاره به عملیات غرورآفرین رزمندگان نیروی دریایی سپاه در روز گذشته مقابل دزدان دریایی و نیروهای آمریکایی، گفت: نیروهای پیل سوار آمریکایی با کشتی‌های بزرگ‌شان در برابر اراده پاسداران عزیز ما حرفی برای گفتن نداشتند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، حجت الاسلام عزیزی، که در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در مصلی المهدی زابل سخن می‌گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزود: نماد عزت و شرف هر کشور پرچم آن کشور است، پرچم ایران  سه رنگ دارد و رنگ اصلی آن سبز است که نماد دین، رنگ سفید رنگ صلح و رنگ سرخ رنگ خون است و  ۲۲ بار در ان ذکر الله اکبر نفش بسته که همه عزت و شرف ما در گرو آن است.

وی اضافه کرد: آمریکا نیز پرجمی دارد که متشکل از دو مستطیل است یکی آبی رنگ که در آن ۵۰ ستاره نقش بسته که نشان دهنده ۵۰ ایالت آن می باشد و در مستطیل بزرگتر ۱۳ خط موازی‌ست که از این تعداد ۷ خط قرمز و ۶ خط سفید و رنگ سفید درزمینه قرمز می باشد.

وی ادامه داد: در آمریکا و بخشهایی از مکزیک، لاتین و بخشهایی از کانادا ۱۳ قبیله بزرگ از بومیان آمریکایی زندگی میکردند، ما با کشوری رو برو هستیم که پرچمش نماد نسل کشی، آدم کشی‌ و به خاک و خون کشیدن بومیان آمریکاست و برای همین است که آتش زدن پرچم این کشور در خودآمریکا جرم نیست.

وی ادامه داد: کدام جنایت را در این ۱۰۰ سال اخیر در دنیا سراغ دارید که این شیطان بزرگ در آن دخالتی نداشته باشد آمریکائی ها در عراق و سوریه به راحتی چندین هزار انسان بی گناه را کشتند و امروز هم در یمن، افغانستان و سایرجاها با سلاح های این شیطان بزرگ انسانهای بی گناه کشته می شوند.

امام جمعه زابل افزود: گفتن مرگ بر آمریکا قطعا ثواب دارد و فضیلت است چون برائت از آمریکا برائت از شیطان است.

حجت الاسلام عزیزی بااشاره به کشف گورهای دسته جمعی دانش‌آموزان در کانادا، گفت: اگر زمین کانادا به خصوص کالیفورنیا را تجسس کنند میلیون‌ها نفر کشته پیدا خواهند کرد آدم‌هایی که پوست سرشان را کنده‌اند و این جنایت آمریکائی‌هاست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم های بزرگ پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی / فیلم

پرچم های بزرگ پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی / فیلم

دیگر خبرها

  • پرچم های بزرگ پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی / فیلم
  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • آیزنکوت: اسموتریچ و بن غفیر تهدیدی برای امنیت اسرائیل هستند
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟