Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش در مصاف خانگی برابر نماینده بلژیک ابراز خرسندی و پیروزی را حق آنها دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته (چهارشنبه) در چهارمین بازی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میهمانش کلوب بروژ بلژیک را با نتیجه 4 بر یک شکست داد و با این نتیجه صدر جدول گروه A‌ را از چنگ پاری‌سن‌ژرمن درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گواردیولا که تیمش اکنون 9 امتیازی است، پس از این بازی گفت: کاملاً سزاوار کسب این پیروزی بودیم اگرچه بعد از آنکه گل خوردیم کمی افت کردیم. عملکردمان در نیمه دوم واقعاً خوب بود. حریف چند لایه دفاع می‌کرد و به همین دلیل گل زدن به آن کار آسانی نبود. بازی خوبی بود. بعد از باخت‌مان به پاری‌سن‌ژرمن در پاریس خیلی مهم بود که از دو بازی خود مقابل بروژ حداکثر امتیازات را بگیریم که همینطور هم شد. من واقعاً راضی‌ام. درست است که حریف توانست گل اول ما را جبران کند و همین موضوع کمی ما را ناراحت کرد اما در نیمه دوم با بالا بردن فشارمان به گل‌هایی که استحقاقش را داشتیم رسیدیم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی ادامه داد: اگر مردم انتظار دارند که منچسترسیتی بعد از 20 دقیقه از آغاز بازی 4 یا 5 گل از حریفانش پیش باشد باید بگویم که این فقط یک خیال‌پردازی و توهم است. چون ما دو هفته قبل یک بازی را 5 بر یک بریم دلیل نمی شود که اینجا هم دوباره همان اتفاق رخ دهد. درکل من از شیوه‌ای که تیمم به گل خورده واکنش نشان داد راضی‌ام.

لیگ قهرمانان اروپا| صعود لیورپول و آژاکس در شب پیروزی منچسترسیتی و اینتر/ پاری‌سن‌ژرمن در آخرین لحظات پیروزی و صدر جدول را از دست داد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی گواردیولا لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت

یک عملکرد منفی برای گواردیولا که در عین حال کلاس کاری سرمربی اسپانیایی را اثبات می‌کند. 

طرفداری | منچسترسیتی در سفر به سیتی‌گراند دیدار دشواری را سپری کرد اما در پایان به برتری مهم 2-0 دست یافت. 

طی دوران حضور پپ گواردیولا در دنیای مربیگری، تنها دو تیم توانسته‌اند در دو بازی رفت و برگشت یک فصل، عملکرد بهتری در بحث شوت مقابل تیم سرمربی اسپانیایی به ثبت برسانند. مطابق اعداد و ارقام اوپتا، ناتینگهام فارست یکی از این دو تیم است. فارست با هدایت استیو کوپر و نونو اسپیریتو سانتو با وجود شکست، در هر دو بازی فصل جاری آمار بهتری نسبت به منچسترسیتی ثبت کرد. اولین و آخرین بار رئال مادرید در فصل 10-2009 چنین نمایشی ارائه کرد و البته کهکشانی‌ها نیز هر دو بازی را واگذار کردند و از گلزنی ناکام ماندند. 

منچسترسیتی - ناتینگهام فارست در نیم فصل اول ناتینگهام فارست - منچسترسیتی در نیم فصل دوم 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏