Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر پنجشنبه در مراسم ۱۳ آبان در مصلی ساری با بیان اینکه انقلاب کردیم تا ارزش‌های نظام اسلامی را در دنیا نشان دهیم، اظهار داشت: انقلاب کردیم تا اسلام به روایت اهل بیت در دنیا پرآوازه و اسلام عاشورایی و انقلابی شناخته شود.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی اکثریت ملت‌ها اسلام سعودی را می‌شناختند و اسلام اهل بیت در بین ملت‌ها شناخته شده نبود، افزود: امروز به جرئت می‌توانیم بگوییم همه دنیا اسلام و اهل بیت را می‌شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اولین دایره المعارف اسلامی به زبان انگلیسی در هلند نگارش شده است، ادامه داد: بعد از ۴۳ سال براساس تحولات انقلاب اسلامی کتابی به نام فاطمه در اسلام و قرآن نگارش شده است و امروز دایره المعارف های گوناگون درباره اسلام و اهل بیت نوشته شده است.

حاجی بابایی یادآور شد: امروز در تمام دنیا سنگرهای عاشورایی و اهل بیتی مستقر شده است و شهید سلیمانی نماد اسلام عاشورایی و اسلام اهل بیتی در دنیا است و موفق شدیم حتی در آمریکا کرسی دفاع از انقلاب اسلامی را در دل ملت‌ها ایجاد کنیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: امروز در تمام کشورها پیام اسلام ناب شنیده می‌شود و موفق شدیم در دریای عمان و جلو چشم میلیون‌ها انسان، کشتی نفتکش را از آمریکایی با تمام امکانات جنگی بگیریم و برگردانیم.

وی گفت: این درحالی که فرانسه، روسیه و آلمان با چنین قدرتی توان چنین کاری ندارند ولی بسیجیان ما جلوی چشم آمریکا، کشتی را می‌گیرد و برمی گرداند و دنیا به لرزه درآمده است و نشان دادن قدرت اهل بیتی در دنیا است.

شهید سلیمانی به معنای واقعی انقلابی است

وی ادامه داد: امروز سخت‌ترین شرایط اقتصادی علیه مردم ایران اسلامی در جریان است اما در چنین شرایطی سپاه پاسداران با خون و تمام وجود مقابل آمریکا اسرائیل می‌ایستد.

حاجی بابایی یادآور شد: سردار سلیمانی طبق فرمایش رهبر انقلاب اسلامی یک مکتب و انسان به معنای واقعی انقلابی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با عنوان اینکه در دنیا جزو قدرتمندترین کشورهای دنیا هستیم، ادامه داد: امروز آمریکا در تمام مناطق فعالیت می‌کند و ایران اسلامی در تمام مناطق دنیا با استکبار جهانی درگیر است.

وی با اظهار اینکه به فضل الهی هر روز ما جلوتر هستیم و آمریکا دچار استیصال شده است، گفت: اگر از آخرین معبر عبور کنیم قدرت جهانی ما تثبیت می‌شود و در حال جهانی شدن هستیم تا مردم شرافتمندانه حسینی زندگی کند.

حاجی بابایی یادآور شد: باید در میدان بایستیم و کارها را تمام کنیم زیرا بایدن و دیگران با آن حال خرابشان نمی‌توانند کاری بکنند و در آینده‌ای نه چندان دور اخبار خوشی را در مسائل بین المللی، سیاسی و اقتصادی خواهیم شنید.

وی با اظهار اینکه مازندران استان شهدا و امامت، بزرگان و عرفا و پرافتخاری است، گفت: مازندران در طول تاریخ اهل بیتی بوده است.

کد خبر 5343764

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی یوم الله 13 آبان ویروس کرونا یوم الله 13 آبان بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا گرگان آمار کرونا شهرداری قم استانداری سمنان عکس استانها ایلام لیگ برتر فوتبال ایران سفر استانی پدافند غیرعامل انقلاب اسلامی حاجی بابایی اهل بیتی اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- شاهین صادقی نسب *: هفته گذشته شاهد یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های نظامی علیه رژیم صهیونیستی در تاریخ اشغالگری صهیونیست‌ها بودیم.

حمله علیه رژیمی که خط مقدم غرب است و ایالات متحده می‌گوید از این رژیم دفاع بی‌چون‌وچرا و آهنین می‌کند، در عملیات وعده صادق شکست بدی خوردند.

در این عملیات آمریکا از همه متحدانش که قریب به ۲۰ کشور هستند، استفاده کرد تا با حمله همه‌جانبه سپاه مقابله کند.

حال اینکه عملیات با دقت تمام، چشمگیر، قدرتمندانه و با رعایت تمام قوانین اجرا شد به‌طوری‌که به کشورهای منطقه هم از ۷۲ ساعت قبل اعلام کرده بودیم که این عملیات را انجام خواهیم داد.

از طرفی آمریکا، اسرائیل و تمام کشورهای صنعتی دنیا در آرایش و آمادگی دفاعی بودند، بااین‌وجود بسیاری از پرتابه‌های ما به هدف خوردند.

در این حمله جمهوری اسلامی ایران از کلاهک‌های سبک برای موشک‌ها استفاده کرده و در واقع این حمله یک هشدار جدی بود که بگوییم ما می‌توانیم و هر زمانی که مورد تجاوز و تهدید قرار بگیریم آماده عملیاتی‌سازی این‌گونه حملات با شدت و قدرت بسیار ویرانگر هستیم.

باید به این مهم هم اشاره کنیم که موشک‌ها و پهپادهایی که سپاه درست می‌کند به حدی است که قدرتمندترین و قوی‌ترین ارتش جهان که آمریکا است توان مقابله با آن‌ها را ندارد.
کار ما در برابر این دشمن بسیار بزرگ و معجزه خودباوری بود اینکه ما می‌توانیم در برابر دشمنان بایستیم.

باید این را بدانیم که آمریکا امروز نیروهای نظامی کشورمان را به‌عنوان یک نیروی نظامی قدرتمند در جهان پذیرفته است و این نشان از مسیر درستی که سپاه و نظام در طی این دهه‌ها در حوزه نظامی در پیش گرفته است.

اینکه آمریکایی‌ها بعد از عملیات وعده صادق مقامات رژیم کودک کُش را از هرگونه عملیاتی برحذر می‌داشتند به‌این‌علت بود که دنیا دید که یک ابرقدرت نظامی در منطقه وجود دارد.
این عملیات یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های موشکی تاریخ بشریت بود که هیچ‌کدام از ابرقدرت‌های دنیا جرأت این کار را نداشتند.

در این میان باید گفت رمز موفقیت سپاه در زمینه موشکی و پهپادی شایسته‌سالاری و بهره‌مندی از افراد نخبه و علمی است.

*استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی

کد خبر 6086488

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • «وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد