Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@17:21:48 GMT

خط و نشان پیشکسوت استقلال برای پرسپولیسی ها

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۹۰۷۹

خط و نشان پیشکسوت استقلال برای پرسپولیسی ها

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد آبی‌پوشان پایتخت در ۳ هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌

استقلال نسبت به فصل گذشته، عملکرد خیلی بهتری داشته است و خواسته هواداران هم همین بود که در هفته‌های اول امتیازات لازم کسب شود. الان باید امتیازات ذخیره شود تا روزهای آخر مشکلی پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر این حرکت را فرهاد مجیدی به خوبی انجام می‌دهد و مدیریت آقای آجورلو باعث شده است آبی‌ها فصل را به خوبی آغاز کنند.

فرشاد فلاحت زاده ادامه داد:

وقتی مربی بداند ۳ سال دیگر در تیم حضور دارد، خیالش راحت است. یک سری حواشی باعث شد استقلال نتواند در فصل‌های گذشته به اهداف خود برسد اما الان مجیدی فقط دارد به شرایط فنی تیم فکر می‌کند و وضعیت بهتری نسبت به گذشته دارد و خیلی باتجربه‌تر کار کرد. حضور آقای بیژن طاهری خیلی موثر بوده است و به نظر من اتفاقات خوبی را رقم زده است.

فرشاد فلاحت زاده درباره تاثیرگذاری ۲ بازیکن خارجی جدید استقلال یعنی کوین یامگا و رودی ژستد خاطرنشان کرد:‌

وقتی چنین بازیکنی برای بار اول به میدان بیاید و ۲ گل می‌زند، نشان می‌دهد که بازیکن تاثیرگذاری است. حضور این بازیکنان باعث می‌شود که سطح فنی تیم بالا می‌رود و امیدوارم با حضور این بازیکنان شرایط استقلال بهتر از همیشه شود.

فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت استقلال درباره حضور گابریل پین در کادر فنی و تاثیرگذاری او در شرایط فنی آبی‌ها تاکید کرد:

وقتی مجیدی مربی‌ای را می‌آورد، قطعا صحبت‌های لازم را انجام داده است. تا الان ما دیدیم استقلال نتیجه گرفته است و قطعا تفکرات این مربی هم تاثیرگذار بوده است. به نظر من جای یک پیشکسوت استقلال در کادر فنی خالی است و می‌تواند کادر فنی با حضور یک استقلالی قوی‌تر شود. به طور مثال کسی مثل مجید نامجومطلق می‌تواند در شرایط فنی تیم تاثیرگذار باشد.

فرشاد فلاحت زاده درباره شرایط مدیریتی باشگاه استقلال اظهار کرد:

با حضور سردار آجورلو شرایط باشگاه استقلال بهتر شده است. الان یک کارگزار خوب هم اضافه شده است و مشکلات دارد حل می‌شود. من فکر می‌کنم کادر مدیریت شرایط خوبی دارد و پرقدرت هم شروع کرده است. الان هم خیال سرمربی راحت شده است و هم تمرکز تیم بیش‌تر شده است و جا دارد به کادر فنی تیم و باشگاه استقلال تبریک بگویم.

فرشاد فلاحت زاده در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند در پایان فصل موفق شود عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست بیاورد؟ گفت:

این اشتباه است که چنین تفکری داشته باشیم. ما زمانی که در استقلال بودیم، در ضعیف‌ترین حالت ممکن خود پرسپولیس را شکست دادیم و زمانی بوده است که قوی بودیم اما شکست خوردیم. الان نباید به شکست اخیر پرسپولیس نگاه کرد و سپاهان هم مدعی قهرمانی است. به نظر من نباید به کادر فنی فشار بیاوریم. همانطور که می‌دانیم خواسته همیشگی هواداران قهرمانی بوده است. به نظر من اگر استقلال همین‌طور پیش برود، قهرمانی دور از دسترس نیست و باید تلاش بیش‌تری صورت بگیرد تا این موفقیت حاصل شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال فرشاد فلاحت زاده فرشاد فلاحت زاده نظر من کادر فنی فنی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده از معدود فوتبالیست‌های تبریزی است که در لیگ برتر حضور دارد و خارج از تیم تراکتور فوتبال حرفه‌ای خود را دنبال می‌کند. او روز گذشته یک گل در ضربات پنالتی وارد دروازه پرسپولیس کرد و یک بار هم در دقیقه 120 دروازه قرمزها را گشود تا نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد.

حالا نقی‌زاده در گفتگو با تسنیم ادعای جالبی مطرح کرده و می‌گوید هیچ بازیکنی به اندازه او دروازه دو تیم سرخابی را باز نکرده است: من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

اشاره او به گل‌هایی است که با پیراهن گسترش فولاد و سیاه جامگان وارد دروازه استقلال کرده و در سالهای گذشته نیز با آلومینیوم اراک موفق شده چهره یک بازیکن گلزن را به این دو تیم نشان دهد.

البته شاید این ادعای او با پاسخ سایر بازیکنان هم مواجه شود، آنهایی که احتمالا مدعی گل‌های بیشتر به پرسپولیس و استقلال هستند و به این سادگی حرف نقی زاده را قبول نخواهند کرد.

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!