Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس به اقتدار نظام اسلامی ایران و ذلت آمریکا پرداخت و با اشاره به دزدی دریایی آمریکایی‌‌ها در دریای عمان گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران بار دیگر پوزه آمریکایی‌ها را به خاک ذلت مالید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در اجتماع مردم جزیره خارگ در مراسم 13 آبان با گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و شهدای گرانقدر اظهار داشت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز تاریخی مقابله جدی مردم ایران اسلامی با آمریکای جنایتکار، یادآور خاطرات ارزشمند و روایتگر عظمت ملت بزرگ ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روزگاری آمریکا و دست‌نشانده آنان تمام ذخایر ملت ایران را به یغما می‌بردند تصریح کرد: زمانی استکبار جهانی پا بر گلو مردم گذاشته بود و با دست‌نشانده خود در این سرزمین بر منطقه حکومت و خوی استکباری خود را متجلی می‌کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه آمریکایی‌‌ها زمانی در منطقه استراتژیک خارگ یکه‌تاز میدان بود تصریح کرد: این مردم معتقد، به رهبری امام عظیم‌الشأن و راحل نظام الهی مستقر کردند که بالاترین مأموریت آن استقرار عدالت و مبارزه با ظالم، استعمار و استثمار است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی جنایات آمریکا را مورد اشاره قرار داد و به تسخیر لانه جاسوسی پرداخت و خاطر نشان کرد: این حرکت دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی مورد تأیید امام راحل قرار می‌گیرد و انقلاب دوم نام‌گذاری می‌شود.

جمیری با بیان اینکه مردم عالم شاهد افول آمریکا در جهان هستند افزود: آمریکایی‌ها برای رسیدن به  اهداف خود از هیچ جنایت فروگذار نکردند، در بیش از 60 کشور جنگ‌های مختلفی راه‌اندازی کردند و به مردم آسیب جدی رساندند و هنوز هم ادامه دارد.

وی با اشاره به دزدی دریایی آمریکایی‌‌ها در دریای عمان افزود: امروز آمریکا کارش به جایی رسیده که دست به دزدی دریایی می‌زند که نشان می‌دهد توان مقابله با این نظام مقدس و مردم قدرتمند ایران اسلامی ندارد و ذلیلانه دست به دزدی دریایی می‌زند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی‌ با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه پاسداران بار دیگر پوزه آمریکایی‌ها را به خاک ذلت مالید افزود: نظام اسلامی ایران دیگر نگران قدرت آمریکا نیست و از آنها هیچ واهمه‌ ندارد چراکه امروز ایران اسلامی یک قدرت بلامنازع در منطقه است.

جمیری بیان کرد: آمریکا هرگز نمی‌تواند با نظام اسلامی ایران مقابله کنند و به ناچار دست به دزدی دریایی می‌زند و فرار می‌‌کند.

گرامیداشت روز 13 آبان در کنار ساحل خلیج فارس بوشهر به روایت تصویریوم‌الله 13 آبان| فریاد "مرگ بر آمریکا" بوشهری‌ها در کنار خلیج‌فارس طنین‌انداز شدواکنش وزیر اسبق خارجه به اقدام مقتدرانه سپاه: آمریکا در سالگرد اشغال لانه جاسوسی بار دیگر تحقیر شد/ قدرت آمریکا در جهان رو به افول است

وی از اقتدار نظام اسلامی ایران و اوج قدرت سپاه پاسداران خبر داد و افزود: آمریکایی‌ها باید طعم ذلت می‌چشند و مردم دنیا شاهد افول آنها هستند و در آینده نظاره‌گر سقوط آنها خواهیم بود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود: آمریکا امروز در حال فرار از منطقه است و در عراق در سوریه در افغانستان مجبور شده‌اند ذلیلانه آنجا را ترک کنند.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نظام اسلامی ایران دزدی دریایی سپاه پاسداران آمریکایی ها بار دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است