Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: راه مبارزه با استکبار راه روشنی است، راهبرد آن‌ها تضعیف و وابسته کردن ماست و راهکار نخست ما ایجاد امیدواری در میان مردم است. راه دوم خدمت بیشتر به مردم است تا رضایت مردم به دست آید و همچنین وحدت و همگرایی در میان مردم اقدام دیگر برای مقابله با استکبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در اجتماع ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان که امروز پنجشنبه ۱۳ آبان در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، بیان کرد: راهبرد اصلی استکبار این است که ملت‌ها را ضعیف نگه دارد و آن‌ها را به خود وابسته کنند، ولی شیوه‌ استکبار برای تحقق خواسته‌اش در زمان‌های مختلف متفاوت است در حال حاضر شیوه آمریکا در برخورد با کشور ما متفاوت شده است الان می‌خواهند ما را با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ضعیف کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آن‌ها با مذاکرات هسته‌ای خواستند قدرت هسته‌ای را از ما بگیرند و تا اندازه‌ای هم پیش‌روی کردند، ولی ملت در مقابل آن‌ها ایستاد.

وی گفت: دشمن در حادثه اخیر آخرین زورآزمایی را داشت و دزدان دریایی را به کمک خود آورد ولی دلاورمردان نیروی دریایی سپاه محکم ایستادند و با اقتدار استکبار را رسوا کردند.

این مسئول تصریح کرد: راه مبارزه با استکبار راه روشنی است، راهبرد آن‌ها تضعیف و وابسته کردن ماست و راهکار نخست ما ایجاد امیدواری در میان مردم است.

وی با اشاره به پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: ایران از قدرت‌های موشکی جهان و اولین قدرت موشکی منطقه است، دشمن به دنبال این است بعد از موضوع هسته‌ای، برجام موشکی و منطقه‌ای را بیاورد زیرا اینها برای ملت ما قدرت آفرین است استکبار وقتی بر ملتی حاکم می‌شود که آن ملت و کشور اقتدار نداشته باشد.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی بیان کرد: راه دوم خدمت بیشتر به مردم است تا رضایت مردم به دست آید و همچنین وحدت و همگرایی در میان مردم اقدام دیگر برای مقابله با استکبار است.

وی ادامه داد: تثبیت شرایط اقتصادی یکی از برنامه‌ها اصلی است که دنبال می‌شود یکی از برنامه‌های مجلس و دولت همفکری برای این است که بحث کسری بودجه را حل کنند و ما برنامه‌های متعددی برای عبور از این مرحله داریم تا مسائل اقتصادی را طوری مدیریت کنیم که مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در حوزه‌های موشکی و هوافضا توانسته‌ای پیشرفت کنیم و اگر در مسائل اقتصادی و صنعتی هم همان شیوه و رویکرد را دنبال کنیم امکان پیشرفت و موفقیت وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ۱۳ آبان قزوين میان مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری صبح سه شنبه در همایش منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان اظهار کرد: این برنامه با هدف سازماندهی و انسجام بخشی ائمه جمعه سراسر کشور در قالب ۸ منطقه تدارک دیده شده است که در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: دومین دوره گردهمایی عهد حضور با شرکت ائمه جمعه استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است.

وی افزود: موضوعات بسیار خوبی در راستای جهاد تبیین در دستور کار خود قرار داده‌ایم که به اقتضا هر منطقه موضوعات تغییر خواهد کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: در این گردهمایی به موضوعاتی چون جمعیت، مسجد، نوجوان، آموزش و پرورش و دیگر محورها خواهیم پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این همایش طی دو روز در استان گلستان در حال برگزاری است، افزود: یکی از کارهایی که در روز نخست در خصوص اردو راهیان پیشرفت انجام خواهد شد بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب است.

حاج علی اکبری در ادامه با اشاره به اینکه وحدت در بین مردم شیعه و سنی استان گلستان مثال زدنی است و امروز باید به عنوان یک الگو برجسته در کشور معرفی شود، اظهار کرد: وحدت مهمترین موضوع همایش امروز است که باید هم افزایی فکری، برنامه‌ای و امکاناتی شکل بگیرد.

کد خبر 6086363

دیگر خبرها

  • کارگر و کارآفرین دو همکارند در خطّ مقدّم نبرد اقتصادی + فیلم
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان