Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوی در پیامی به مناسبت گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا(۱۳ آبان) گفت: استکبارستیزی ملت ایران در روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، پررنگ‌تر شده و اهمیت تاریخی پیدا کرد و امروز در عرصه‌های مختلف، از جمله سنگر علم و دانش تداوم دارد.

 متن پیام دکتر محمدعلی زلفی‌گل به شرح ذیل است:

"بسم‌الله الرحمن الرحیم

تاریخ ملت ایران، در عرصه مبارزه با استکبار پر از فراز و نشیب‌ها و البته وقایع ارزشمندی است که از جمله این رویدادهای مهم تاریخ‌ساز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو امام خمینی(ره) است که همگام با آرمان‌های انقلاب اسلامی و با همراهی ملت غیور ایران صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرچم مبارزه‌ای که در دست دانشجویان ۱۳ آبان ۵۸ بود به دست مبارزان سال‌های دفاع مقدس افتاد و این مبارزه تاکنون ادامه داشته است.

امروز نیز که ایران اسلامی در معرض انواع دشمنی‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی قرار دارد، جامعه دانشگاهی کشور با قدرت و اقتدار از سرزمین‌مان دفاع می‌کنند و با فتح مرزهای علم و دانش در علوم مختلف و رفع نیازهای جامعه، دسیسه‌های مستکبران را برای تضعیف ملت ایران، نقش برآب می‌کند.

گسترش تحقیقات و فناوری در علوم مختلف با تکنولوژی بالا، نیازمند دانش فنی، رفع انحصار در تولید محصولات دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف پزشکی، کشاورزی، دفاعی و…، کسب جایگاه شایسته در رتبه‌بندی‌های معتبر جهانی، تولید علم و گام برداشتن در مسیر تبدیل ایده‌های علمی به ثروت ملی، مسیری است که فرزندان ملت ایران در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهش و فناوری دنبال می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان ماه که مقارن با سه رویداد تاریخی جداگانه اما هم راستاست، (تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸؛ تبعید حضرت امام به ترکیه در سال ۴۳ و شهادت تعدادی از دانش‌آموزان در مبارزه با طاغوت در سال ۱۳۵۷ است؛) تاکید می‌کنم، جامعه دانشگاهی به پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، همچنان پرچم مبارزه با استکبار را در جبهه علم و دانش بر دوش دارد و در این راه مقدس تا رسیدن به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، از پای نخواهد نشست."

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا علم و دانش ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مردم سنگر در سالروز شهادت امام صادق(ع)

دریافت 17 MB کد خبر 6096337

دیگر خبرها

  • (ویدئو) روایت «آهنگران» از نفوذ سرویس‌های جاسوسی در هیئت‌ها
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • جان‌فشانی در سنگر تولید
  • عزاداری مردم سنگر در سالروز شهادت امام صادق(ع)
  • هشدار فرشاد مومنی به روسای قوا : تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید
  • انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • معلمی با کوله باری از خاطرات مبارزه با ظلم و ستم
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا