Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:45:22 GMT

این کنیایی از ژاوی هم مهم تر است (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۹۳۲۰

این کنیایی از ژاوی هم مهم تر است (عکس)

تیم های الدحیل و السد شب گذشته در دیداری جذاب و دیدنی و در شب درخشش مایکل اولونگای کنیایی به تساوی 3 – 3 دست پیدا کردند.

به گزارش "ورزش سه"، بزرگترین دیدار نیم فصل نخست رقابت های لیگ ستارگان قطر، روز گذشته بین تیم های الدحیل و السد در استادیوم ثانی بن جاسم شهر دوحه برگزار شد و دو تیم در یک دیدار جذاب و دیدنی با نتیجه پر گل 3 – 3 به تساوی رسیدند تا نوار 8 پیروزی متوالی السد قطع شده و الدحیل نیز با وجود درخشش خیره کننده اولونگا نتواند فاصله 3 امتیازی خود با شاگردان ژاوی را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

این دیدار برای السد خیلی خوب آغاز شد. ارسال بلند جان وو یانگ بازیکن کره ای السد از سمت چپ به روی دروازه، با خروج ناموفق و اشتباه صلاح زکریا سنگربان الدحیل همراه شد و بغداد بونجاح مهاجم الجزایری و باتجربه السد با یک ضربه سر دیدنی در دقیقه 4 دروازه الدحیل را باز کرد تا این گل نوید یک بازی دیدنی و پر گل را بدهد. این گل تنها ضربه مهلک بر پیکره الدحیل نبود چرا که در دقیقه 6، توبی آلدرویرلد مدافع مطرح این تیم دچار مصدومیت شد و خیلی زود جایش را به محمد موسی داد.

 

 

 

 

 

با این وجود، تلاش شاگردان لوئیس کاسترو برای رسیدن به گل تساوی در دقیقه 24 نتیجه داد. ارسال کرنر ادمیلسون جونیور به روی دروازه با ضربه سر دیدنی مایکل اولونگا همراه شد و این بازیکن گل تساوی تیمش را به ثمر رساند اما کمک داور مسابقه با اعتقاد به اینکه توپ پیش از ورود به دروازه به محمد موسی برخورد کرده و این بازیکن در شرایط آفساید قرار دارد، پرچم خود را بالا برد که داور میدان پس از بازبینی صحنه توسط VAR تشخیص داد که توپ برخوردی با موسی نداشته و این گل را صحیح اعلام کرد.

 

 در دقیقه 31 الدحیل مشابه گل نخست خود موفق شد به گل دوم نیز دست پیدا کند. ارسال کرنر ادمیلسون جونیور به روی دروازه با تأثیرگذاری اولونگا همراه بود که توپ پس از برخورد به پای پدرو میگل، به درون دروازه السد غلتید تا مدافع این تیم به اشتباه دروازه خودی را باز کند.

 

 

 

 

 

 

اما اتفاقات نیمه اول به همینجا محدود نشد. لوئیز جونیور بازیکن الدحیل در حالیکه صاحب توپ بود، ناگهان به شکلی ناخواسته پایش را روی ساق پای بغداد بونجاح گذاشت و همین مسئله کافی بود تا داور بازی دست به جیب شده و کارت زرد دوم را به این بازیکن نشان داده و او را از زمین مسابقه اخراج کند. تصمیمی که با اعتراض شدید لوئیس کاسترو سرمربی الدحیل همراه بود و او باور نداشت که باید تیمش کل نیمه دوم را با یک یار کمتر به میدان برود.

 

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم ژاوی تصمیم به انجام 3 تعویض گرفت که یکی از آنها رودریگو تاباتا بازیکن کهنه کار این تیم بود که در ادامه روی 2 گل تیمش نقش اصلی را ایفا کرد. در دقیقه 73 ارسال کرنر رودریگو تاباتا به روی دروازه با ضربه سر دیدنی بوعلام خوخی همراه شد و این بازیکن گل تساوی را به ثمر رساند. یک دقیقه بعد نوبت به تاباتا رسید تا گل پیروزی بخش السد را به ثمر برساند. اشتباه بازیکنان الدحیل پس از آغاز بازی از میانه میدان باعث شد تا حسین الهیدوس با پاسی خوب به دهانه دروازه، تاباتا را صاحب توپ کند و این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه صلاح زکریا چسباند تا نتیجه بازی 3 بر 2 شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

در حالیکه بازی رو به پایان بود، در دقیقه 89 ارسال اسماعیل محمد در دهانه دروازه به مایکل اولونگا رسید و این بازیکن کنیایی با ضربه سری به موقع توپ را به تور دروازه السد و مشعل برشم چسباند تا نتیجه کار 3 بر 3 مساوی شده و اولونگا نیز در ادامه درخشش خیره کننده اش، به دوازدهمین گل این فصلش دست پیدا کند آن هم در شرایطی که او کلا 7 بار در این فصل به زمین مسابقه رفته است.

 

در دقیقه 91 السد می توانست به گل برتری دست پیدا کند اما چنین نشد. در این لحظه، بغداد بونجاح در شرایطی ایده آل و در مصافی تک به تک با صلاح زکریا قرار گرفت که با خروج دیدنی گلر الدحیل، مهاجم الجزایری السد نتوانست دروازه حریف را باز کند و توپ برگشتی در مقابل دروازه خالی نصیب یوسف عبدالرزاق شد که ضربه این بازیکن به شکل عرضی از کنار دروازه الدحیل عبور کرد تا در نهایت دو تیم در دیداری جذاب و دیدنی به تساوی 3 – 3 دست پیدا کنند.

ژاوی الدحیل قطر السد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی الدحیل قطر السد روی دروازه دست پیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی ام رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر در استادیوم خانگی خود یعنی الاول پارک به مصاف الخلیج رفت که توانست در شب درخشان کریستیانو رونالدو، با شش گل مهمان نگون‌بخت خود را در هم بکوبد.

رونالدو گل نخست خود را در دقیقه ۵ و روی اشتباه مونیر سنگربان مراکشی به ثمر رساند. جایی که دفع توپ اشتباه این گلر، باعث شد تا توپ مقابل کاپیتان النصر قرار بگیرد و او موفق شد دروازه را باز کند.

گل دوم نیز روی یک ارسال از سمت چپ و  توسط بروزوویچ به روی دروازه و با ضربه سر رونالدو به ثمر رسید. در ادامه نیز پاس تماشایی سادیو مانه به پشت مدافعان نصیب اتاویو شد و این بازیکن پرتغالی با یک ضربه چیپ و نرم، توپ را از بالای سر سنگربان میهمان عبور داد و به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

در دقایق پایانی نیمه نخست، مهاجم سنگالی میزبان، تیمش را به گل بعدی رساند. روی پاس در عمق و دیدنی اوتاویو توپ به سادیو مانه رسید و این بازیکن نیز با یک شوت زمینی، دروازه الخلیج را برای بار چهارم باز کرد.

رونالدو در دقیقه ۵۲ هت تریک خود را کامل کرد. ابتدا لاپورته توپ را به سادیو مانه رساند و این بازیکن نیز یک پاس طلایی را برای فوق ستاره پرتغالی ارسال کرد که کریستیانو موفق شد با یک شوت دیدنی، دروازه الخلیج را برای بار پنجم باز کند.

گل ششم النصر در دقایق پایانی مسابقه و توسط مدافع پیش‌تاخته این تیم یعنی محمد آل فتیل به ثمر رسید تا النصر با یک پیروزی قاطع این مسابقه را به پایان برساند. آنها با یک بازی بیشتر، شمار امتیازات خود را به عدد ۷۴ رساندند تا فاصله آنها با الهلال به ۹ امتیاز کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • (ویدئو) شوت دیدنی الیوت؛ گل چهارم لیورپول به تاتنهام در دقیقه ۵۹
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!