Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بانک مرکزی چین از برنامه‌ریزی این کشور برای تقویت حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در زمان استفاده از خدمات فین تک خبر داد.

 به گفته وی کاربران باید در زمان استفاده از خدمات شرکت‌های فعال در بخش خدمات مالی یا فین تک اطمینان حاصل کنند که کسی به داده‌های خصوصی آنها دسترسی غیرمجاز ندارد و نمی‌تواند از این اطلاعات سو استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یی گانگ، رئیس بانک مرکزی خلق چین که از طریق ویدئو کنفرانس در همایش هفته فین‌تک هنگ کنگ شرکت کرده بود، گفت چین قصد دارد چارچوب‌های حقوقی و قانونی را در این بخش تقویت کند و استانداردهایی را برای حفاظت از داده‌های شخصی کاربران وضع کند.

وی افزود: بهبود حفاظت از داده‌های شخصی در دستور کار بانک مرکزی چین قرار دارد و برخی شرکت‌های بزرگ فناوری بدون رضایت کاربران اطلاعات خصوصی آنها را جمع‌آوری کرده و از این اطلاعات سوءاستفاده می‌کنند. لذا ما باید سیستم حقوقی خود را برای حفاظت از داده‌های شخصی در بخش فین تک تقویت کنیم.

چین قبلاً یک چارچوب قانونی برای حفاظت از داده‌های شخصی ایجاد کرده است و برخی ادارات دولتی نظارت بر آن را بر عهده گرفته‌اند./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حفاظت از داده های شخصی فین تک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید