Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فراگیر نبودن بیمه تکمیلی جانبازان در همه مراکز پزشکی و بیمارستان‌ها و ارائه خدمات به جانبازانی که مشکل درمان دارند، همراه با مشکلات عدیده‌ای است که یک رویه روشن و مشخصی ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد، احمد راستینه امروز در همایش ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: مجلس سال‌های گذشته گام‌های بلندی را برای ایثارگران برداشت و امید است امسال و سال‌های آینده گام‌های بعدی را نیز بر دارد، مسئله اول اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان و جانبازان 50 درصد به بالاتر در خصوص جانبازان 25 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: آن‌هایی که در دفاع مقدس حضور داشتند و پیکر خود را در مقابل تیر، گلوله و گازهای شیمیایی قرار دادند، سرمایه‌های ارزشمند نظام ما هستند و وظیفه داریم این قانون را اصلاح کنیم و مجلس آمادگی قدم برداشتن در این خصوص دارد.

نماینده مردم شهرکرد بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، گفت: مسئله دوم احیای ماده 48 قانون تنظیم بخشی از مقررات بخش مالی دولت و استخدام یکی از فرزندان جانبازان، شهدا و آزادگان در محل اشتغال پدر است، افراد جانبازی که در دستگاه‌های مختلف مشغول هستند و امروز به دلیل کهولت و مشکلات جسمی دیگر قادر به ادامه نیستند حق بر این است که فرزندان آن‌ها در آن محل به خدمت گرفته شوند.

وی با اشاره به مسائل دیگر ایثارگران، تصریح کرد: فراگیر نبودن بیمه تکمیلی جانبازان در همه مراکز پزشکی و بیمارستان‌ها و ارائه خدمات به جانبازانی که مشکل درمان دارند، همراه با مشکلات عدیده‌ای است که یک رویه روشن و مشخصی ندارد.

راستینه با تاکید بر ایجاد یک نظام جامع در خصوص حل دغدغه خدمات رفاهی برای ایثارگران، گفت: رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس مصدوم و مجروح شده‌اند و به دلایلی تشکیل پرونده ندادند اکنون مستاصل و سرگردان هستند و آثار شیمیایی بر پیکر آن‌ها نمایان شده است که غرامت نیازمند پیگیری ویژه است.

وی بیان داشت: فضای بنیاد شهید استان با همه زحمات انجام شده نیازمند یک تحول ساختاری و مدیریتی است، معضل بیکاری فرزندان شهدا و جانبازان ایثارگران و آزادگان بسیار مهم است، با هلدینگ‌های زیر مجموعه بنیاد شهید از جمله مجموعه قدیر کمک شود تا محرومیت استان از بین رود.

قاضی‌زاده هاشمی: سهم خوبی از جهش تولید مسکن به ایثارگران تعلق داردفرمانده سپاه ‌استان اصفهان: دانش‌آموزان در حوزه ایثارگری و دفاع از ‌انقلاب نقش موثری دارندقاضی‌زاده‌هاشمی‌: برخی دستگاه‌های اجرایی برای اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران مقاومت می‌کنند

راستینه در پایان خاطرنشان کرد: درد محرومیت استان چهارمحال و بختیاری را امروز از مسئولان شنیدیم، طرح تحقیق و تفحص از منابع آبی وصول شده و از آن دفاع شده است که منتظر آمدن این طرح به صحن مجلس هستیم و همه تلاش خود را برای حفط حقوق مردم و دفاع از ملت ایران انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: رئیس کمیسیون گمرک، حمل و نقل و لجستیک و هیئت‌ مدیره شرکت‌های حمل و نقل بین المللی استان با اشاره به مشکلات متعدد فعالان این صنف از قبیل صف انتظار در مبادی ورودی و خروجی، مشکلات متعدد در مرزها و در گمرکات و... گفت: مباحث مالیاتی یکی از دغدغه‌های اساسی فعالان این حوزه به‌ شمار می‌رود.

وی گفت: دریافت حق کمیسیون نامتعارف از شرکت‌های حمل و نقل هزینه‌های سنگین دفاتر مالیاتی و اخذ مبالغ جداگانه از بابت کارنه تیر و cmr، حاشیه سود شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی را تا حد زیادی کاهش داده است.

فتاح‌زاده با بیان این مطلب خواستار اعمال تعرفه متناسب در رابطه با اخذ مالیات از شرکت‌ها شد و گفت: بخش عمده‌ای از هزینه‌های دریافتی بابت کرایه حمل و نقل، متعلق به رانندگان است، اما متاسفانه هنگام اخذ مالیات این مبلغ، برای شرکت‌ها لحاظ می‌شود.

سید ضیاء رضوی؛ دبیر کمیسیون گمرک، حمل و نقل و لجستیک توضیحاتی در خصوص عملکرد سال 1402 کمیسیون ارائه و مشارکت حداکثری اعضاء در جلسات را به جهت تعیین اولویت ها و برنامه ریزی خواستار شد.

رضوی، ایجاد رویه واحد در شرکت های حمل و نقل بین المللی را از جمله موضوعات مهم و تاثیرگذار در حمل و نقل ذکر کرد و افزود: رقابت سالم صنفی از مهمترین مولفه های رشد بوده و در این راستا اتاق تبریز آماده است جلسات محوری در این خصوص برگزار کند، تا ضمن ارج نهادن به فعالان این حوزه، شاهد رشد چشمگیرصنعت حمل و نقل در استان باشیم.

دبیر کمیسیون مهمترین رسالت اتاق تبریز در برگزاری جلسات کمیسیون را حل مشکلات فعالان گمرک و حمل و نقل عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در سال گذشته پرونده های مالیاتی شرکت های حمل و نقل بین المللی طبق نظر بخش خصوصی که در جلسه کمیسیون عنوان شده بود، بررسی و صورت گرفت.

 در ادامه این جلسه نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل، با نقد فرایند اخذ مالیات از مجموعه‌های خود، خواستار تعیین مالیات بر اساس میزان سود واقعی شده و مقرر شد بررسی موضوع در جلسه آتی با نمایندگان سازمان امور مالیاتی برگزار شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی