Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه صعودی گزارشی در مورد اوضاع این روز های پرسپولیس تنظیم کرده است.

یک رسانه سعودی در گزارشی به دلایل ناکامی پرسپولیس و النصر در لیگ ایران و عربستان پرداخت.

به گزارش طرفداری، سایت «سعودی اسپورت» امروز در گزارشی به نتیجه نگرفتن پرسپولیس و النصر به ترتیب در لیگ های ایران و عربستان به دلیل باخت مقابل الهلال پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه سعودی نوشت: پرسپولیس در هفته گذشته لیگ ایران مقابل آلومینیوم اراک باخت و این شکست باعث عصبانیت بسیاری از هواداران و رسانه های ایران شد. این باخت پرسپولیس درحالیست که این تیم فصل گذشته با عملکرد درخشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود.

علی کریمی ستاره فوتبال ایران درباره مشکل پرسپولیس در این فصل تاکید کرد دلیل باخت مقابل آلومینیوم بعد از ناکامی مقابل الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

همان مشکلی که پرسپولیس از آن رنج می برد در باشگاه النصر نیز وجود دارد. النصر بعد از باخت به الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در لیگ عربستان یک باخت و یک تساوی داشته و این نتایج باعث ایجاد بحران در اردوگاه های زردهای ریاض شده است.

الهلال به ترتیب پرسپولیس و النصر را با نتایج 3 بر صفر و 2 و بر یک کنار زد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 رسید و قرار است با پوهانگ استیلرز بازی کند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم هنگ کنگ شهری است در بلژیک! / آیتم ویژه طرفداری؛ بازبینی VAR جزییات جلسه تبلیغات محیطی؛ پیشنهاد مصطفی آجورلو، لیگ برتری ها را وسوسه کرد ژاوی | بارسلونا و السد هنوز به توافق نرسیده اند زی‌روبرتو تصمیم گرفته در 47 سالگی به فوتبال برگردد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس و النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش صدای ایران از ایسنا، دیدار تراکتور ـ استقلال امروز ـ ۱۲ اردیبهشت ماه ـ ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

همچنین دیدار پرسپولیس ـ سپاهان امروز ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بنا بر این گزارش از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دیدار دورتمند ـ پاریسن ژرمن امشب چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شهاب وهابی و علیرضا علیفر گزارش بازی را به عهده دارند.


دیگر خبرها

  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • اصرار چهره رسانه‌ای سعودی: ایران باید تجزیه شود!
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان