Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@23:25:25 GMT

پژمان بازغی و بهرنگ‌توفیقی درسریالیست

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۹۷۲۱

برنامه «سریالیست» در جدیدترین قسمتش میزبان پژمان بازغی و بهرنگ توفیقی، بازیگر و کارگردان سریال «افرا» می‌شود. ناطقان: به نقل از روابط عمومی برنامه، در قسمت پنجشنبه شب، ۱۳ آبان‌ماه برنامه «سریالیست» پدرام کریمی میزبان کارگردان و بازیگر سریال «افرا» است و سیدجواد هاشمی، پرونده سریال‌های دانش‌آموزی را در برنامه باز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پژمان بازغی، بازیگر و بهرنگ توفیقی، کارگردان سریال «افرا» هستند  که مدتی است پخشش از شبکه اول به پایان رسیده است. این دو نفر از مهمانان اولین بخش از «سریالیست» هستند.

در بخش نوستالژی برنامه، علیرضا رئیسی با حضورش از خاطرات دوران کودکی و نوجوانی‌اش با یادآوری سریال‌هایی چون «دنیای شیرین» و «قطار ابدی» می‌گوید که در دهه ۷۰ از شبکه‌های یک و سه به روی آنتن رفتند.

اجرای بخش پرونده هفته «سریالیست» را سیدجواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون برعهده دارد. او در هفته ملی نوجوان و روز دانش‌آموز در گفت‌وگو با پدرام کریمی به سریال‌های دانش‌آموزی می‌پردازد.


«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیماست که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود

منبع: عصر ایران برچسب ها: پژمان بازغی ، بهرنگ توفیقی ، سربالیست

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پژمان بازغی بهرنگ توفیقی بهرنگ توفیقی پژمان بازغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • این صدا سال‌ها در رادیو درخشید/ یک نکته درباره «حشاشین»
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه