Web Analytics Made Easy - Statcounter

این خشت سفالی با ضخامت ۲ دهم میلیمتر توسط حبیب الله دانایی‌فرد استاد و هنرمند سفالگر در مدت یک ماه تولید شد. روی این سفال ۱۳۰ گرمی که در ابعاد ۳۰ در ۳۵ سانتیمتر ساخته شده نام مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) حک شده است. ضخامت این خشت سفالی همانند تیغ موکت بری است.

استاد دانایی فرد از سال ۷۳ تاکنون در رشته سفالگری فعالیت دارد و آثار فراوانی از خود به جای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی پیش از این خشت سفالی زیارت عاشورا را تولید کرده بود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در این سفر به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری به شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر رفته است و از نزدیک با فعالان این عرصه دیدار و مشکلات آنها را جویا می‌شود.
بازدید از طرح‌های عمرانی در حوزه گردشگری، بافت تاریخی و کارگاه‌های صنایع دستی از جمله برنامه‌های وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به استان سمنان است.

به گزارش ایرنا، اعضای کابینه دولت سیزدهم به نمایندگی از آیت الله رئیسی امروز به نقاط مختلف هشت شهرستان استان سمنان سفر کرده اند تا ضمن بازدید از واحدها و طرح های مختلف، از نزدیک با مسایل شهرستانها آشنا شوند و به مشکلات مردم در موضوعات مختلف رسیدگی کنند.

شهرستان میامی در شرق استان سمنان میزبان سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس‌جمهوری، شهرستان های گرمسار و آرادان میزبان امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، شهرستان دامغان میزبان بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر میزبان سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی هستند.

برچسب‌ها گردشگری سمنان سفر استانی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری پروندهٔ خبری سمنان، مقصد نهمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری سمنان سفر استانی گردشگری سمنان سفر استانی استان سمنان خشت سفالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل در ارومیه
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت