Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت «سعودی اسپورت» امروز در گزارشی به نتیجه نگرفتن پرسپولیس و النصر به ترتیب در لیگ های ایران و عربستان به دلیل باخت مقابل الهلال پرداخت.

این رسانه سعودی نوشت: پرسپولیس در هفته گذشته لیگ ایران مقابل آلومینیوم اراک باخت و این شکست باعث عصبانیت بسیاری از هواداران و رسانه های ایران شد. این باخت پرسپولیس درحالیست که این تیم فصل گذشته با عملکرد درخشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کریمی ستاره فوتبال ایران درباره مشکل پرسپولیس در این فصل تاکید کرد دلیل باخت مقابل آلومینیوم بعد از ناکامی مقابل الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

همان مشکلی که پرسپولیس از آن رنج می برد در باشگاه النصر نیز وجود دارد. النصر بعد از باخت به الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در لیگ عربستان یک باخت و یک تساوی داشته و این نتایج باعث ایجاد بحران در اردوگاه های زردهای ریاض شده است.

الهلال به ترتیب پرسپولیس و النصر را با نتایج ۳ بر صفر و ۲ و بر یک کنار زد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ رسید و قرار است با پوهانگ استیلرز بازی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس النصر عربستان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد

الهلال در نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه دو بر یک الاتحاد را شکست داد و فینالیست شد.

به گزارش ایسنا، در نیمه نهایی جام حذفی عربستان یک بازی برگزار شد.

در این دیدار دو تیم سرشناس و پر طرفدار الاتحاد و الهلال به مصاف هم رفتند که در نهایت الهلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و راهی فینال شد.

در این بازی ابتدا میشل در دقیقه ۲۵ برای الهلال گلزنی کرد اما اخراج ساوویچ در دقیقه ۴۲ کار را برای الهلال سخت کرد.

در دقیقه ۶۷ عبدالرزاق حمدالله گل تساوی را برای الاتحاد به ثمر رساند اما الهلال ۱۰ نفره در دقیقه ۸۲ گل دوم و نهایی خود را توسط سعود عبدالحمید به ثمر رساند تا الهلال فینالیست شود.

الهلال در لیگ عربستان هم در آستانه کسب عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • اصرار چهره رسانه‌ای سعودی: ایران باید تجزیه شود!
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان