Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@04:00:11 GMT

فوت فرزند فرماندار جویبار در حادثه رانندگی

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۹۸۵۶

صراط:

 صبح امروز ۱۳ آبان یک دستگاه خودرو سمند سواری با یک دستگاه کامیون در جاده بهنمیر به کوهی خیل شهرستان جویبار، منطقه روستای هلی باغ به شدّت برخورد کرده به طوری که خودروی سمند قابل شناسایی نیست.

به گزارش صدا و سیما، در این حادثه دلخراش، محمد اسد فرزند ۲۵ ساله فرماندار شهرستان جویبار بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علت سانحه در دست بررسی قرار دارد.

گفتنی است؛ جاده بهنمیر به کوهی خیل شهرستان جویبار، به عنوان جاده کناره و یکی از نقاط حادثه خیز مازندران همه ساله شاهد تصادفات مرگبار بوده و بار‌ها در رابطه با تعریض این جاده، به مسئولان استانی هشدار داده شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خودرو سمند سواری فرماندار جویبار حادثه رانندگی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید

ایسنا/هرمزگان معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از مراحل اصلاح ترانشه حادثه خیز و مرگبار شهرستان حاجی آباد بازدید کرد. این ترانشه ۴ سال است که جان افراد زیادی را گرفته و روزی نیست که تریلری در این محدوده ترمز نبُرد.

 معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان، از مراحل اصلاح ترانشه حادثه خیز و مرگبار شهرستان حاجی آباد این استان بازدید میدانی کرد.

محمدباقر الفت پیرو درخواست های مردمی با حضور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان و پیمانکار مربوطه دستورات مقتضی را صادر کرد.

ترانشه حاجی آباد، قطعه‌ای حدود یک کیلومتری از کریدور شمال به جنوب کشورمان در محدوده استان هرمزگان و یکی از مهم‌ترین محورهای شریانی و ترانزیتی کشور است که بدلیل عبور از معبری کوهستانی عملا با شیب بسیار زیاد میزبان عبور روزانه هزاران تریلی است که در این نقطه به شرایط بحرانی و ترافیکی می‌رسند و متاسفانه حوادث تلخی را به دنبال داشته است.

هم اکنون در این محور ترانزیتی، یک ترانشه در مسیر جاده وجود دارد که با ورود دستگاه قضایی در حال اصلاح است.

در بحث خاکبرداری و عمران جاده‌ای ترانشه اصطلاحاً به فرورفتگی‌های مصنوعی یا طبیعی در سطح زمین گفته می‌شود که ارتفاع آن‌ها از عرض بیشتر است و مهندسان جاده‌ای با عملیات‌های حساس سعی در اصلاح این ترانشه و کم کردن ارتفاع آن دارند، زیرا اگر کمی بی دقتی در برداشت این ترانشه صورت بگیرد، ممکن است به قیمت جان افراد زیادی تمام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح