Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

شهرام کرمی با اشاره به دستگیری دو نفر از پرسنل شهرداری کرمانشاه، اظهار داشت: این دو نفر با جعل عنوان اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از مردم کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه؛ وی با بیان اینکه این دو متهم شاکی خصوصی دارند، افزود: تاکنون ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری متهمین "د. پ" و "م.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الف" از مردم تأیید شده است.

دادستان کرمانشاه به بازرسی صورت گرفته از منزل این دو متهم هم اشاره کرد و گفت: در این بازرسی مقدار ۱۵ گرم شیشه، ۵ عدد پایپ و مقادیری اموال شهرداری کشف و ضبط شده است.

وی تأکید کرد: باتوجه به اینکه این دو نفر متهم به اختلاس هم هستند، بنابراین تحقیقات لازم در این زمینه هم درحال انجام است.

کرمی با بیان اینکه حکم بازداشت موقت برای این دو متهم صادر شده، گفت: پس از اتمام تحقیقات اولیه اطلاعات کاملتری را در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دادستان کرمانشاه شهرام کرمی تخلف شهرداری صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد

سرهنگ علی توکلی فرمانده انتظامی اشنویه گفت: در تداوم طرح‌های امنیت محله محور و با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در عملیاتی ضربتی، یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه‌دار را دستگیر کردند.

وی افزود:  متهم در بازجویی به چندین فقره کلاهبرداری اعم از جواهرات و پول نقد اعتراف کرده است.

سرهنگ توکلی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی نسبت به عودت مبلغ قابل توجهی از کلاهبرداری به مال‌باختگان اقدام شد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد