Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@11:28:13 GMT

گازرسانی به ۶۰۰ خانوار روستایی در پلدختر

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۹۸۸۰

گازرسانی به ۶۰۰ خانوار روستایی در پلدختر

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، فرهاد زیویار روز پنج‌شنبه در سفر به پل‌دختر در مراسم افتتاح گازرسانی به  دهستان افرینه، اظهار کرد: شهرستان پل‌دختر به واسطه محروم بودن از رشد واحدهای صنعتی و مراکز تولیدی آخرین شهرستان استان است، که قبل از سیل نیز به آن توجه کمتری شده است.

وی افزود: باید به مردم سیل‌زده پل‌دختر کمک کرد که به زندگی عادی برگردند، کما اینکه تکمیل پروژه‌های سیل ، تازه مردم این شهرستان را به نقطه صفر زندگی می‌رساند

استاندار لرستان گفت: طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله دیواره‌های حفاظتی در پل‌دخت، بازگرداندن مردم به زندگی عادی است، که مستلزم همت مسئولان و تلاش در به نتیجه رساندن این پروژه‌ها می‌باشد تا بتوان در راستای محرومیت‌زدایی خدمات به مردم را با جدیت پیش‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش زیادی از طرح گازرسانی به دهستان افرین و روستاهای منطقه با تلاش و زحمات مسئولان انجام شده ،اما نباید این طرح‌ها که برای آسایش مردم است، روی زمین بماند بلکه باید با هماهنگی بین دستگاهی، فعالیت‌های این طرح‌ها به موقع انجام شود، تا مردم از آن استفاده کنند.

زیویار یارآورشد: علی‌رغم اینکه تحریم‌ها و محدودیت‌های اقتصادی از دلایل عدم تسریع در تکمیل پروژه‌ها است، اما نمی‌توان در این زمینه ناکارآمدی مسئولان را نادیده گرفت.

استاندار لرستان در ادامه سفر به پل‌دختر، پروژه گازرسانی به دهستان افرینه را افتتاح و با حضور وی، گازرسانی به ۶۰۰ خانوار روستاهای محور جلگه خلج - پل‌دختر با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ‌زنی شد.

زیویار در ادامه این سفر هم‌چنین از پروژه پل برگلان سوخته با هفت میلیارد ریال اعتبار و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی بازدید کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان پل دختر استاندار لرستان مردم سیل زده پل دختر فرهاد زیویار تکمیل پروژه های سیل پروژه ها پل دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان

ایسنا/کرمان معاون اداره کل راهداری استان کرمان گفت: در شهرستان رفسنجان در سال قبل ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه آسفالت و روکش کردن راه‌های برون شهری و فرعی را منعقد کردیم که یکی از آن‌ها کمربندی است و با ۵۰ میلیارد تومان به زودی به اتمام خواهد رسید.

سید حمزه روح‌الامینی شامگاه ششم اردیبهشت ماه در سفر به رفسنجان و دیدار با فرماندار، اظهار کرد: از لحاظ خرابی راه‌های روستایی، سیرجان و شهربابک جزء بدترین شهرستان‌های استان هستند که راه‌های روستایی آنها نیازمند روکش است.

وی افزود: تمام تلاش ما روکش دار کردن راه‌های روستایی استان کرمان است لذا سال قبل چندین هزار میلیارد تومان صرف روکش کردن آسفالت راه‌های روستایی استان شده است.

وی ادامه داد: در منطقه نوق رفسنجان هم بیش از ۶ پروژه آسفالت و روکش تعریف کردیم لذا ۳۰ کیلومتر راه‌های نوق با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان روکش آسفالت می‌شود.

معاون مدیرکل راهداری استان کرمان با اشاره به انعقاد قرارداد تعدادی از راه‌های روستایی رفسنجان از جمله جنت‌آباد، بهرامی، اودرج و فتح آباد به میزان ۱۴ کیلومتر، گفت: امسال نیز چند پروژه روکش آسفالت را در رفسنجان با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان شروع کردیم و پروژه رفسنجان تا کبوترخان از جمله آن‌هاست که با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

فرماندار رفسنجان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ۱۱ درصد راه‌های استان کرمان در رفسنجان وجود دارد، گفت: محورهای نوق و داوران از حادثه‌خیزترین جاده‌های استان به شمار می‌روند و مرگ و میر در این دو محور باید کاهشی شود.

حسین رضایی افزود: جاده‌های فرعی شهرستان دارای مشکل هستند و نیازمند روکش آسفالت و ساماندهی‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند