Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور نگاه روشنی به تکمیل و بهره برداری مترو ورامین دارد.

حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، گفت: استاندار تهران به خوبی ظرفیت‌های فکری ، فرهنگی و مدیریتی و مزیت‌های منطقه را به‌خوبی می‌شناسد و این خود یک امتیاز بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سفر استاندار تهران از پروژه مسیر خط آهن و قطار شهری بازید کنیم، از شهرک‌های صنعتی و واحدهای صنعتی نیز بازدید شد، استاندار تهران نگاه بسیار مثبتی نسبت به تکمیل پروژه مترو منطقه دارد و از ابتدای صبح هم با دقت و ظرافت این موضوع را پیگیری کرد و رئیس جمهور نیز نگاه روشنی به پروژه مترو در این منطقه دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: این پروژه از نظر فنی نیز مشکلی برای تحویل به شرکت مترو تهران ندارد، می‌توان با اتصال مترو تهران به قرچک، ورامین و پیشوا و تکمیل و رفع مشکلات این پروژه باشیم ، دغدغه مردم منطقه در استفاده از حمل و نقل ایمن ریلی را رفع کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماینده مردم ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی ضمن حضور در بین مردم آسیب دیده از این آتش سوزی و شنیدن مسائل آنها در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: آتش سوزی رخ داده در روستای امامزاده ابراهیم شهرستان شفت به بیش از ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی این روستا که عموماً سازه‌های چوبی بودند آسیب زد.

وی با بیان اینکه تعدادی از این واحدها بیمه هستند، افزود: بخش زیادی از آنها فاقد پوشش بیمه‌ای می‌باشند که با توجه به وضعیت روستا و خسارت وارده به منطقه از ابتدای وقت امروز فرماندار شهرستان شفت، مدیرکل مدیریت بحران استان و مدیران حوزه زیرساختی گیلان در بین مردم و محل حادثه حضور یافته و وضعیت را برای رفع مشکلات خسارت دیدگان از این حریق بررسی کردند.

وی با تاکید بر اینکه هلال احمر موضوع اسکان اضطراری، تأمین اقلام ضروری و غذای گرم برای این خانوارها را آغاز کرده است، افزود: به زودی کار آوار برداری شروع می‌شود.

عباسی تصریح کرد: گزارشی هم از این حادثه و وضعیت خسارت دیدگان به وزارت کشور و رئیس محترم جمهور ارائه می‌کنیم و کمک‌هایی به صورت بلاعوض و در قالب تسهیلات برای ساخت منازل مسکونی و واحدهای تجاری مردم تأمین خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به آتش سوزی‌های مکرری که در این منطقه طی سال‌های از ۱۳۷۵، ۱۳۹۲، ۱۳۹۶ و نیز نیمه شب گذشته رخ داده باید این منطقه و خانه‌های آن ایمن سازی شود.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: باید سازه‌ها بتنی یا فلزی و بر اساس اصول و قواعد نظام مهندسی احداث شود و بدین منظور اعتباراتی هم داده شود تا این امر محقق شود و شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.

استاندار گیلان ادامه داد: این منطقه کوهستانی و شاهد وزش بادهای شدید است که برای جلوگیری از اتفاقات مشابه باید در زمینه شیوه‌های ساخت و ساز تجدید نظر شود و حتماً این امر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت‌های آب و برق هم اینک مشغول رفع مشکلات هستند، گفت: پروژه گازرسانی به روستا هم مراحل پایانی خود را طی می‌کند و به زودی مردم آن از گاز طبیعی برخوردار می‌شود و همچنین راه دسترسی روستا هم بعد از بازسازی اصلاح می‌شود.

کد خبر 6095358

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • تقسیم استان تهران / استان تهران غربی : شهریار، ملارد، بهارستان و پرند / استان تهران شرقی : ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک
  • جزییات تقسیم استان تهران: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند / در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر