Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@08:56:10 GMT

پایان هفته به استان‌های شمالی سفر نکنید

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۰۴۱۷

پایان هفته به استان‌های شمالی سفر نکنید

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از روز پنجشنبه این هفته بارش برف و باران در اکثر محور‌های استان‌ها کشور پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس شرایط مناسبی در پایان این هفته برای مسافرت در جاد‌های کشور خصوصا در استان‌های شمالی کشور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شیرانی افزود: بررسی تصادفات چند روز گذشته بیانگر افزایش تصادفات به علت عدم رعایت نکات ایمنی رانندگی در شرایط لغزندگی سطح جاده‌ها در هنگام بارندگی‌ها بوده است.

وی تاکید کرد: وقوع چندین فقره تصادف بصورت متوالی و با وضعیت جلو به عقب نشان از عدم آمادگی و آشنایی رانندگان برای رانندگی در شرایط بارندگی دارد، در چنین شرایطی رانندگان می‌بایستی با آگاهی قبلی از شرایط جوی راه اقدام به سفر و زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد پیش بینی کنند.

سرهنگ شیرانی گفت: رعایت بیشتر فاصله طولی با خودرو جلویی مطمئنا از وقوع بسیاری از تصادفات در شرایط بارندگی جلوگیری خواهد کرد. سرعت مجاز منقوش بر روی تابلو‌های سرعت جاده‌ها برای شرایط عادی است و حتما می‌بایست در هنگام بارندگی از سرعت مطمئنه که کمتر از سرعت مجاز است استفاده شود./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: ترافیک استان های شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

جعفری زاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با شورای ترافیک شهرستان بم گفت: رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان بم همواره دغدغه مسئولان شهرستان بوده است و طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است با این وجود هنوز هم شاهد تصادفات منجر به مرگ در این نقاط هستیم و تمام تلاش ما بر کاهش تصادفات و حفظ جان شهروندان است. 

وی افزود: ضرورت توجه به رفع نقاط حادثه خیز بلوار خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی، به دلیل واقع شدن در کردیدر شمال به جنوب و قرارگرفتن مدارس و ادارات حول این محور حائز اهمیت است؛ اما آنچنان که باید تاکنون به این مسیر توجه نشده است.   

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم ضمن تاکید بر اهمیت کاهش حوادث منجر به مرگ بیان داشت: نصب دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت و ایجاد سرعتگاه‌ها مطابق با دستورالعمل‌های مصوب می‌تواند موجبات کنترل سرعت و کاهش تصادفات در این مسیر را به دنبال داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با مصوبات این جلسه طی یک ماه آینده، طرح آرام سازی مسیر عملیاتی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد