Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:46:19 GMT

وعده‌ها به مردم باید عملی شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۰۴۷۸

وعده‌ها به مردم باید عملی شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های خود در استان سمنان با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد.

رییس جمهوری در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌های آیت الله شاهچراغی در کنار مردم سمنان گفت: آثار و برکات حضور شما در این استان جاودانه است؛ زیرا شما با اخلاص کار کردید و خداوند کار‌های خالصانه را می‌پذیرد و یاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی افزود: آیت الله شاهچراغی محور انسجام و همدلی نیرو‌های انقلاب در استان سمنان است و هدایت‌ها و حمایت‌های ایشان از دولت سرمایه ارزشمندی است.

او همچنین با اشاره به مشکلات مطرح شده در استان سمنان بیان کرد: مشکلات این استان شناسایی شده و به تدریج و براساس اولویت حل خواهد شد.

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر استانی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق، آغاز تحول در منطقه

آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در مراسم سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) در سپاه صاحب الامر استان قزوین با تسلیت سالروز شهادت آن امام همام گفت: عصر جدیدی در منطقه آغاز شده که بازیگران اصلی آن پیروان پیامبراعظم صلوات الله علیه و امامان معصوم هستند. 

 آیت الله خاتمی افزود: در همین راستا عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح کشور علیه رژیم غاصب اسرائیل آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی ونظامی است.

وی همچنین در مراسم دیگری در مسجد شیخ الاسلام قزوین با تبیین شخصیت، فضایل و مناقب امام ششم شیعیان جهان گفت: بیش از چهار هزار نفر در مکتب امام صادق (ع) درس خواندند به طوریکه آن حضرت نقش مهم و تعیین کننده در تربیت شاگردان فرزانه و برجسته و همچنین تبیین معارف اسلام و گسترش علوم ایفا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • امروز برائت از کفار، همان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌ تر کرد
  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌تر کرد
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه