Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا عبدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این رقابت‌ها سعید حسامی مدال نقره، امیرمحمد شبستری‌فام مدال برنز، محمدعرفان امین‌پور در جایگاه چهارم و ساسان ملک‌نژاد در جایگاه دهم قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: این چهار ورزشکار زیر ۱۹ سال مراغه‌ای به نمایندگی از آذربایجان‌شرقی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته رئیس کمیته سپک‌تاکرای آذربایجان‌شرقی، مراغه با چهار نفر، بیشترین بازیکن دعوت شده از کشورمان برای حضور در مسابقات مجازی سپک‌تاکرای جهان را داشت.

غلامرضا عبدی اضافه کرد: همچنین نفر نخست این رقابت‌ها نیز ابوالفضل پورامامی از کشورمان بود.

وی ادامه داد: سپک‌تاکراکاران آذربایجان‌شرقی با تمامی توان و تمرین شبانه‌روزی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند.

به گزارش ایرنا، «سعید حسامی» نفر اول قهرمانی کشور، «ساسان ملک‌نژاد» نفر سوم قهرمانی کشور در مهارت‌های انفرادی، «امیرمحمد شبستری‌فام» رکوردار بغل‌پای کشور و «محمدعرفان امین‌پور» از نفرات برتر جشنواره جهانی «uts» است.

۱۴ ورزشکار در بخش دختران و ۱۵ ورزشکار در بخش پسران و در مجموع ۲۹ نفر از کشورمان در این مسابقات شرکت کرده‌ بودند؛ رقابت‌هایی که به میزبانی ایران و با نظارت فدراسیون جهانی از ۱۸ تا ۲۸ مهرماه و از طریق ارسال ویدئو برگزار شد.

مهلت ارسال ویدئوها ۱۰ روزه بود و ۵۳ داور ایرانی و خارجی به مدت ۶ روز فیلم‌های ارسالی را بررسی کرده و در نهایت نفرات اول تا سوم هر دو بخش دختران و پسران معرفی کردند.

مراغه از قطب‌های رشته ورزشی سپک‌تاکرا در کشورمان است و بازیکنان بسیاری از این شهرستان در رده‌های مختلف تیم ملی بانوان و آقایان حضور دارند.

برچسب‌ها فدراسیون انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی مراغه سپک تاکرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی مراغه فدراسیون انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی مراغه سپک تاکرا آذربایجان شرقی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی

 مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی دررده سوم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی