Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@07:47:13 GMT

باید دستگاه قضائی پناهگاه انسان‌های ستمدیده باشد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۰۵۲۰

باید دستگاه قضائی پناهگاه انسان‌های ستمدیده باشد

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: لازم است دستگاه قضائی برای مراقبت و صیانت از حقوق عموم مردم پیام روشنی را داشته باشد، بنابراین دستگاه قضائی باید از پناهگاه انسان‌های ستمدیده‌ای باشد که حق آنها ضایع شده است و باید با تلاش مضاعف از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری ظهر امروز (پنجشنبه ۱۳ آبان ماه) در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری استان اصفهان، اظهار کرد: محور دستگاه قضائی، قاضی است نقش آفرینی اول در این مجموعه وابسته به قضات شریف و خدوم است که استان اصفهان به فراوانی از آن برخوردار است و به این رویداد مبارک افتخار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از دستگاه قضائی برای واگذاری این مأموریت خطیر به بنده سپاسگزاری می‌کنم امیدوارم با روحیه جهادی و انقلابی و حفظ استقلال در جهت اجرای انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری و سند تحول و سیاست‌ها و راهبردهای ابلاغ شده برای ارتقای سطح کمی و کیفی و بهبود وضعیت دادگستری استان تلاش می‌کنیم.

پیام روشن دستگاه قضائی برای صیانت از حقوق مردم

رئیس کل دادگستری استان اصفهان، تاکید کرد: تکلیف‌هایی در حوزه قضائی و رسالت ذاتی به ما محول شده است و در حوزه سیاست‌های کلان نظام نیز تکالیفی به عهده ما گذاشته شده است که در حوزه قضائی و مأموریتی برای انجام این تکالیف در آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

جعفری، تصریح کرد: لازم است دستگاه قضائی برای مراقبت و صیانت از حقوق عموم مردم پیام روشنی را داشته باشد، بنابراین دستگاه قضائی باید از پناهگاه انسان‌های ستم دیده‌ای باشد که حق آنها ضایع شده است و باید با تلاش مضاعف از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر باید برق شمشیر اجرای عدالت برای تبهکاران و مجرمان و همه کسانی که پا از قانون فراتر می‌گذارند و به دنبال قانون‌شکنی هستند صورت بگیرد، بدون شک در این بخش برای پیگیری مطالبات مردم عمل کرده و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و خودمان را وقف مردم می‌کنیم.

کد خبر 533225

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دادگستری اصفهان تكريم و معارفه رييس كل دادگستري استان اصفهان پرونده قضایی قوه قضائیه سند تحول قضائی مقام معظم رهبری ابلاغیه دستگاه قضایی حقوق قضاوت برنامه راهبردی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دستگاه قضائی دادگستری استان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری لاین ورودی حاجی آباد به بندرعباس به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه و تیم عملیاتی شهرستان خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم راننده کامیون دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی استان ارزش سوخت قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094703

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • مغز انسان شبیه‌سازی شد
  • مغز انسان به شکلی بی‌نظیر شبیه‌سازی شد
  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست