Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده روز پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در میدان انقلاب شهر میاندوآب با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم بود، اظهار داشت: این اقدام دانشجویان حرکتی جدید برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران بود که خدای متعال در قرآن کریم بارها از استکبار و مشتقات آن نام برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف از کشورهای استکباری دخالت در امور سیاسی سایر دولت‌هاست، اظهار داشت: شعارهای روز ۱۳ آبان یادآور حماسه روز عاشورا در کربلا به واسطه اباعبدالله الحسین (ع) و یاران آن حضرت در برابر دشمن را در اذهان تداعی می کند.

امام جمعه میاندوآب‌ با بیان اینکه ملت ایران در طول پیروزی انقلاب اسلامی فشارهای مختلف سیاسی و اقتصادی را تحمل کرده ولی در مقابل دشمن سر فرود نیاوردند، گفت: رمز پیروزی امت اسلامی در هر زمانی حرکت در محور ولایت و خودداری از دو قطبی شدن در جامعه است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه در هر کجا مقاومت، ایستادگی و از ولایت پیروی کرده‌ایم، پیروزی از آن ما بوده است، گفت: در هر کجا هم ۲ قطبی ایجاد شده و از محور ولایت فاصله گرفته‌ایم، عقب افتاده ایم.

وی با بیان اینکه اگر دوستی با آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود مایه پیشرفت بود باید کشورهای زیادی توسعه می‌یافتند، گفت: به همین خاطر باید در روز ۱۳ آبان بیعت و تجدید میثاق دیگری‌ با ولایت ببندیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه اکنون زمان مقاومت و داشتن توپخانه‌های نظامی در برابر مستکبر است، گفت: برخی تفکرهایی که راه مقاومت را مغایر می‌دانند، هوشیار باشند که نتیجه اعتماد به آنها در مذاکرات هسته‌ای مشاهده شد.

قرائت بیانیه پایانی مراسم ۱۳ آبان، سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و همچنین به آتش کشیدن‌ پرچم رژیم غاصب اسرائیل از بخش های دیگر مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در میاندوآب بود.

برچسب‌ها لانه جاسوسی روز مبارزه با استکبار روز دانش آموز مقام معظم رهبری میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لانه جاسوسی روز مبارزه با استکبار روز دانش آموز لانه جاسوسی روز مبارزه با استکبار روز دانش آموز مقام معظم رهبری میاندوآب ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها