Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدرضا فاطمی امین روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود اظهار داشت: طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری تا پایان امسال برای ۴۵۰ شهرستان کشور تهیه می‌شود.

او با بیان اینکه در این طرح ویژگی‌های هر شهرستان، منابع، زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های آن‌ها بررسی می‌شود، افزود: طبق این طرح سرمایه‌گذاری جدید و یا ارتقای سرمایه‌گذاری‌های قبلی در هر شهرستان بر اساس میزان اشتغالی که باید در چهار سال آینده ایجاد شود مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمی امین با بیان اینکه در استان سمنان نیز مانند برخی استان‌ها مانند اصفهان و خوزستان با نبود تعادل روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: نبود تعادل در سرمایه‌گذاری مهاجرت‌هایی را به دنبال دارد که در نتیجه آن‌ها مشکلاتی در مبدأ و مقصد مهاجران ایجاد می‌شود.

او اضافه کرد: برای اجرای طرح آمایش صنعتی مذاکراتی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شده تا این کار با کیفیت بیشتر انجام شود.

در این نشست مدیران تعدادی از واحد‌های تولیدی و صنعتی شاهرود به بیان مشکلات خود پرداختند.

سیدرضا فاطمی امین در جریان نهمین سفر استانی دولت، به عنوان وزیر معین رییس جمهوری در شهرستان شاهرود حضور دارد.

بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی و بررسی مشکلات این واحد‌ها برنامه امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان شاهرود بود.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری و هیات همراه امروز پنجشنبه از فرودگاه سمنان وارد استان شد.

اعضای کابینه دولت سیزدهم به نمایندگی از آیت الله رئیسی امروز به نقاط مختلف هشت شهرستان استان سمنان سفر کرده اند تا ضمن بازدید از واحد‌ها و طرح‌های مختلف، از نزدیک با مسایل شهرستان‌ها آشنا شوند و به مشکلات مردم در موضوعات مختلف رسیدگی کنند.

شهرستان میامی در شرق استان سمنان میزبان سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس‌جمهوری، شهرستان‌های گرمسار و آرادان میزبان امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، شهرستان دامغان میزبان بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر میزبان سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی هستند.

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از رییس جمهوری به شهرستان شاهرود سفر کرده است و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از شب گذشته از چند طرح عمرانی در شهرستان سمنان بازدید کرده است و چند بازدید دیگر در برنامه دارد. سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز اکنون از چند طرح تاریخی و سرمایه گذاری گردشگری در شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر بازدید می‌کند.

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیزده آبان روز دانش آموز شهرستان شاهرود سرمایه گذاری رییس جمهوری شهرستان ها فاطمی امین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر