Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول فضای مجازی سپاه نینوای گلستان گفت: در دی ماه امسال نیز سومین جشنواره " بچه‌های حاج قاسم" در استان گلستان که پایلوت کشوری اجرای این جشنواره است، برگزار خواهد شد و چهره سال فضای مجازی استان نیز انتخاب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان، رضا روشنی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: سومین رویداد تولید محتوای بسیج در استان در حال برگزاری است و خوشبختانه استقبال خوبی از این رویداد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: در نخستین دوره این رویداد 10 تیم شرکت داشتند اما برای سومین دوره، بیش از 20 تیم ثبت نام‌ کرده بودند که ما فقط ظرفیت پذیرش 16 تیم را داشتیم. برهمین اساس 80 نفر در قالب این رویداد در حال رقابت با یکدیگر هستند.

روشنی گفت: جوان‌ترین شرکت‌کننده در سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نوجوانی 14 ساله است که در زمینه پویانمایی شرکت کرده است. خوشبختانه دوره‌های قبلی برگزاری این رویداد سبب علاقه مندی افراد به این حوزه و شناسایی استعدادها شده است.

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل برگزار می‌شودرویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در زنجان به روایت تصویرسومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان اصفهان به‌روایت تصویر

مسئول فضای مجازی سپاه نینوای گلستان ادامه داد: در دی ماه امسال نیز سومین جشنواره " بچه‌های حاج قاسم" در استان گلستان که پایلوت کشوری اجرای این جشنواره است، برگزار خواهد شد و چهره سال فضای مجازی استان نیز انتخاب می‌شود.

روشنی در خصوص آموزش سواد رسانه نیز بیان داشت: در سال گذشته و 6 ماهه امسال بیشتر از 16 هزار نفر آموزش سواد رسانه را فراگرفتند که این آموزش‌ها در 6 ماهه دوم هم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از ابتدای امسال همچنین یک‌هزار و 400 نفر نیز آموزش‌های تخصصی در زمینه تولید محتوا و آی تی را فراگرفتند و یکی از برنامه‌های ما تا پایان سال و سال‌های آینده ارتقای آموزش‌ها در حوزه سواد رسانه است.

انتهای پیام/582/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید محتوای دیجیتال بسیج فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود

نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: یازدهمین جشنواره شکوفه‌های "بهارنارنج" با هدف معرفی و جذب گردشگران در ۲۹ اردیبهشت ماه در پردیس موزه‌ای بنیاد رامسر برگزار می‌شود.

او افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، شناساندن بیشتر فواید شکوفه‌های بهار نارنج، شادی‌آفرینی برای مردم بومی و شناخت پتانسیل‌های محلی است.

سحرخیز فراهم سازی شرایط مناسب برای تولید و استفاده از تجربه‌های موفق چشنواره‌های از این دست در نقاط مختلف استان و کشور را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: نمایشگاه لوازم قدیمی کشاورزی، صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، تولیدات عمومی دفع آفات، نمایشگاه کتاب نویسندگان رامسر، طراحی و گرافیک دانشجویان و دانش‌آموزان، نمایشگاه عکس، اجرای موسیقی سنتی، سرنانوازی، دهل و نقاره، عرضه و تولید مربا و عرق بهار نارنج، طبخ غذا‌های محلی و شیرینی سنتی تولید شده از بهار نارنج، ارایه صنایع‌دستی رامسر، از جمله برنامه‌هایی است که در یازدهمین چشنواره شکوفه‌های بهاری برنامه‌ریزی شده است.

او افزود:در این مراسم از افراد موفق و فعال در سه حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تقدیر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد