Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اراک گفت: عملیات نیروی دریایی سپاه پاسداران غرور آفرین بود و بار دیگر اقتدار ایران اسلامی نمایان شد.

به گزارش برنا از اراک،  علیرضا کریمی افزود: مبارزه با استکبار روندی است که پایان ندارد و یکی از راه‌های مبارزه عملی با استکبار جهانی مسیر خدمت رسانی است.

شهردار اراک ادامه داد: مردم باید شیرینی خدمت را به خوبی بچشند و بدانند که مسئولان از خدمتگذاری دست برنمی‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی عنوان کرد: اجرای طرح جامع و تفضیلی و سایر اسناد مصوب در حوزه‌های شهری در رویکرد جدید شهرداری اراک دنبال می‌شود.

وی گفت: ترویج گفتمان و روحیه خدمت، پیگیری توسعه متوازن و عدالت محوری، توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی، ارتقای نشاط اجتماعی، اداره شهر با روش‌های نوین و علمی محور مدیریتی، استفاده از ظرفیت افراد شایسته، با تجربه و کار آمد و ارتباط موثر با رسانه‌ها از مهمترین رویکرد شهرداری اراک است.

شهردار اراک افزود: اراک هشت هزار هکتار وسعت دارد و هر نقطه آن برای شهرداری و شورای شهر، اراک محسوب می‌شود و تقویت امکانات برابر با جدیت دنبال می‌شود.

کریمی اظهار داشت: انظباط مالی، شفافیت در امور، پیگیری نظامند برای جلوگیری از فساد و رانت خواری از دیگر برنامه‌هایی در دستور کار است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علیرضا کریمی شهردار اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام دبیری ظهر سه شنبه در همایش بزرگداشت روز شوراها و تجلیل از شوراهای برتر استان سمنان در سالن اجتماعات کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: کارهای اساسی و ماندگار در سطح شورای عالی استان ها کشور در دستور کار است.

وی با بیان اینکه بودجه و امکانات شوراها دچار مشکلات قانونی است، افزود: از نظر محل، بودجه و امکانات مشکلاتی در سطح شوراها وجود دارد که باید خلاء قانون آن حل شود.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور ادامه داد: این مساله مهم همراه با مدیریت یکپارچه شهری در راستای ارتقاء جایگاه شوراها نیز مدنظر و اولویت است.

دبیری با بیان اینکه مباحث و مسائل رفاهی اعضای شوراهای اسلامی از جمله بیمه شورای روستایی در دستور کار قرار داشته و پیگیری می شود، تاکید کرد: تلاش داریم مشکلات حوزه بیمه حل شود.

استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه ضمن بیان اینکه در راستای نگاه حمایتی از شهرداری ها و دهیاری ها، بودجه حوزه دهیاری ها در سال ۱۴۰۲ به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت، گفت: در بحث حمایت از شهرداری ها و دهیاری ها، از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده، در سال ۱۴۰۳ پرداختی به شهرداری های استان بالغ بر یک هزار و ۷۰ میلیارد تومان و به دهیاری ها نیز ۳۱۰ میلیارد تومان بوده است.

سید محمد رضا هاشمی بیان کرد: افزایش ۳۴۰ درصدی اعتبارات عمرانی، برگزاری مطلوب جشن احیاء ۲۰۱ واحد راکد، بهره برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی، واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط و… در زمره مسائلی است که در سفر هیات دولت به استان سمنان محقق شد.

کد خبر 6093285

دیگر خبرها

  • ثبت ملی روز مریانج/ ۵ هزار نفر در بازار مبل فعالیت می‌کنند
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • عشق معلمی دَربیابان
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد