Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:57:18 GMT

پیشرفت ۷۸ درصدی باقی مانده آزادراه قزوین رشت

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۰۷۸۶

پیشرفت ۷۸ درصدی باقی مانده آزادراه قزوین رشت

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، بر ارائه گزارش روزانه از پیشرفت عملیات اجرایی باقی مانده آزادراه رشت – قزوین تاکید کرد و گفت: اینپروژه حدود ۷۸ درصد پیشرفت دارد.

اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از روند تکمیل باقی مانده آزادراه قزوین - رشت در محدوده منجیل به رودبار در گفت‌وگو با خبرنگاران، به پیشرفت حدود ۷۸ درصدی این پروژه اشاره و با بیان اینکه تکمیل و بازگشایی آزادراه جزء اولویت هاست؛ اظهار کرد: پرداخت مطالبات پیمانکاران و رفع موانع پیش رو توسط مدیران دستگاه‌های متولی استانی و شهرستانی مورد تاکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر تسریع روند عملیات عمرانی، افزود: امیدوارم هرچه سریعتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم و رفع مشکل ترافیکی به ویژه در ایام تعطیلات باشیم.

وی با قدردانی از صبوری و همراهی مردم شریف رودبار ابراز امیدواری کرد که با روند رو به رشد زیرساخت‌ها اقتصاد منطقه و استان شکوفا شود.

عباسی، به وقفه ایجاد شده در روند عملیات اجرایی پروژه اشاره و تاکید کرد که اقدامات باید به صورت روزانه به بنده گزارش شود.

وی همچنین بر لزوم بازگشایی راه‌های دسترسی محلی رودبار همچون مسیر قبل از افتتاح راه اصلی تاکید کرد تا مردم با مشکلات کمتری مواجه باشند و گفت: دستگاه‌ها در کنار یکدیگر برای تسریع توسعه عمران و آبادانی همت ویژه داشته باشند.

استاندار گیلان، در ادامه از روند احداث پل بزرگ سفیدرود منجیل نیز بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آزادراه قزوین رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب لرستان هشت مصوبه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان داشته است که شش مورد از آنها در حوزه فاضلاب و دو مورد در حوزه آب است، اظهار داشت؛ مشکلی که در لرستان وجود دارد این بوده که هیچ‌کدام از شهرهای استان آب شرب پایدار ندارند.

وی با اشاره پیشرفت ۷۵ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب خرم‌آباد، پیشرفت ۶۸ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب بروجرد، پیشرفت ۴۴ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب دورود، پیشرفت ۶۷ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب کوهدشت و پیشرفت ۹۵ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب پلدختر، عنوان کرد: همچنین یکی دیگر از طرح‌ها، پروژه «قمرود» است که تا کنون هیچ اعتباری برای آن اختصاص پیدا نکرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، ادامه داد: بخشی از این پروژه در لرستان از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا و برخی از روستاها از آب شرب بهره‌مند شده‌اند، گفت: همچنین آبرسانی به شهر «شاپورآباد» الیگودرز در قالب این پروژه تا کنون عملیاتی شده است.

اکبریان، افزود: مابقی پروژه آبرسانی به روستاها در قالب طرح «قمرود» اعتباری برای تکمیل ندارند.

کد خبر 6087679

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود