Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهمترین جایزه المپیاد علمی پزشکی امکان ادامه تحصیل دانشجویان دکترای حرفه‌ای در آزمون رزیدنتی قبل از گذراندن طرح به شرطی که دارای معدل بالای ۱۶ باشند اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در ۶حیطه استدلال بالینی، آموزش پزشکی، کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم، مدیریت نظام سلامت، تفکر علمی در علوم پایه و مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پروین پاسالار رئیس کمیته فنی سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با ابراز خرسندی از برگزاری سیزدهمین المپیاد به صورت حضوری گفت: برخلاف ادوار گذشته، سال گذشته به دلیل شرایط حاد کرونا فقط مرحله گروهی در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم و مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت به صورت حضوری در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد و چهار رشته دیگر به صورت کاملا مجازی برگزار شد.

رئیس کمیته فنی سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خاطرنشان کرد خوشبختانه امسال با تسریع روند واکسیناسیون و بهبود شرایط کشور به لحاظ شیوع کرونا و همچنین افزایش امکانات، سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت حضوری برگزار شد.

پاسالار با بیان اینکه جوایز برگزیدگان این المپیاد شامل جوایز مادی و معنوی است گفت: مهمترین جایزه این المپیاد، امکان ادامه تحصیل دانشجویان دکترای حرفه‌ای دارنده مدال طلا و نقره انفرادی و گروهی المپیاد در آزمون رزیدنتی قبل از گذراندن طرح به شرطی که دارای معدل بالای ۱۶ باشند، به صورت مستقیم است.

رئیس کمیته فنی سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی خاطرنشان کرد سایر دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد شرکت کننده در این المپیاد نیز می‌توانند از تسهیلات ادامه تحصیل بهره‌مند شوند.

پاسالار گفت: مسئله دیگر، امکان تحصیل همزمان در ارشد رشته آموزش پزشکی است. تمام دانشجویانی که مدال‌های طلا، نقره و برنز حیطه آموزش پزشکی و طلای سایر حیطه‌ها را اعم از انفرادی و گروهی دریافت نمایند می‌توانند از این امکان استفاده نمایند که امتیاز بسیار بالایی هست.

پاسالار رئیس کمیته فنی سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: خوشبختانه امسال تغییر مثبتی در روند اجرایی این المپیاد ایجاد شده است و برای اولین بار آزمون‌های مختلف ۶ حیطه المپیاد به صورت الکترونیک برگزار شد. این آزمون‌ها شامل ویژگی‌های کلیدی (KF) جورکردنی گسترده (Em)، همخوانی با شرح نامه (SC) پازل، حل مشکل بالینی (CRP) هستند.

وی گفت: المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی بنیانگذار این نوع آزمون‌ها در حوزه آزمون‌های تخصصی در کشور است و جا دارد از دبیران ۶ حیطه و دبیر علمی المپیاد، جناب آقای دکتر ممتاز منش که به واسطه هماهنگی برای برگزاری الکترونیک و تایید صحت این آزمون الکترونیک زحمات زیادی متقبل شدند و همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی که در تمامی مراحل آزمون به صورت حضوری و مجازی همکاری نمودند قدردانی کنم.

همچنین پاسالار مراتب قدردانی خود را از معاونت آموزشی وزارت بهداشت و تمامی همکاران اجرایی که مساعدت و همکاری‌های لازم را در این راستا ارائه نمودند اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: المپیاد علمی المپیاد علمی پزشکی سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور صورت حضوری ادامه تحصیل آموزش پزشکی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها

دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه از امروز می‌توانند محل آزمون پایان ترم خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه‌ای از زمان تغییر محل آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

براین اساس، دانشجویان می‌توانند با پرداخت شهریه از ۸ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه گلستان به نشانی ؛ Reg.pnu.ac.ir نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

کد خبر 748343

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد