Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ متن این پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

قال الصّادق علیه‌السلام: العالِمُ بِزَمانِهِ لا تَهجُمُ عَلَیهِ اللَّوابِس [بحارالانوار/ ج۶۸، ص۳۰۷]

آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی"مد ظله العالی"عالم آگاه و فقیه زمان‌شناس کم‌نظیری است که مواضع و دیدگاه‌های فقهی، اجتماعی و سیاسی ایشان متکی به اندیشه و متناسب با شرائط زمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین موضعی بدون تردید در راستای تقویت نظام سیاسی برآمده از اراده مردم و عبور از گذرگاه‌ها و گردنه‌های سخت پیش روی امت اسلامی است.

درک هوشمندانه این هوشمندی، زانوی ادب و درس معرفت می‌طلبد تا همگان به آن‌ چه این ضمیر روشن و پیر طریق ولایت و ایمان از عمق جان به مرتبه بیان می‌رساند بار یابند.

سایه پر خیر و برکت عالمان عامل و طالبان واصل که تحت تأثیر لغزش‌گاه‌های دوران قرار نمی‌گیرند مستدام باد.

محمدحسن زالی (فاضل گلپایگانی)

نماینده مردم شریف استان تهران در مجلس خبرگان رهبری

علی نکونام نماینده طلاب و فضلاء محترم گلپایگان مقیم قم

۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۳ برابر با ۱۲ آبان ۱۴۰۰

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا آیت الله صافی گلپایگانی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی آیت الله صافی آیت الله العظمی صافی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان «تکریم سردار» روز گذشته در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم له را به سردار رادان ابلاغ کرد.

پیام تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح است:

سلام علیکم

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است