Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود که با حضور سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در فرمانداری شاهرود برگزار شد، گفت: یکی از بزرگترین موانع بر سر راه فرآوری محصولات معدنی، تخصیص نیافتن اعتبار است.

او افزود: این موضوع سبب شده است تا معدنکاران در شاهرود نتوانند به سراغ فرآوری محصولات خود بروند و حتی چند واحدی هم که اکنون در این زمینه فعالیت می‌کنند، به شدت در تنگنا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار سمنان با اشاره به فعالیت حدود ۱۰۰ معدن در شهرستان شاهرود، یادآور شد: علاوه بر این، بهره گیری از کارشناسان این عرصه به ویژه استادان و دانش آموختگان دانشگاه‌های صنعتی و آزاد اسلامی واحد شاهرود می‌تواند در بهبود فعالیت معادن در شهرستان تأثیرگذار باشد.

جلالی همچنین یکی از مشکلات شهرستان شاهرود را کمبود منابع آبی عنوان و ابراز کرد: با وجود ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری، شهرستان شاهرود برای توسعه بیشتر در این زمینه‌ها نیازمند تأمین آب است.

صدور دستور‌های مورد نیاز در زمینه اعطای تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت برای واحد‌های تولیدی و نیز سرعت بخشیدن به اعطای برخی از مجوز‌ها برای سرمایه گذاران نیز از جمله درخواست‌های فرماندار شاهرود از وزیر صنعت، معدن و تجارت بود.

در این نشست تعدادی از فعالان حوزه‌های صنعتی، گردشگری و کشاورزی هم حضور داشتند و به بیان مشکلات خود پرداختند.

فاطمی امین در جریان نهمین سفر استانی دولت، به عنوان وزیر معین رییس جمهوری در شهرستان شاهرود حضور دارد.

انتهای پیام / ن 

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری و هیات همراه امروز پنجشنبه وارد استان سمنان حضور دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر استانی خام فروشی شهرستان شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعالان اقتصادی ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این نمایشگاه ۵ روزه است و از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود. این رویداد میزبان بیش از ۲۰۰۰ مقام و فعال اقتصادی از ۱۰۰ کشور است. بگفته معاون ارتقای کسب و کار‌های بین‌المللی سازمان توسعه تجارت، ۸۰۰ شرکت ایرانی در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت. آقای قناد زاده در برنامه سلام خبرنگار گفت که این نمایشگاه مهمترین آوردگاه، معرفی توانمندنیها، فرصت‌ها و دستاورد‌های بی نظیر تولیدی کشور است. قناد زاده گفت امروز بازدید عمومی از نمایشگاه وجود ندارد و، اما از فردا عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه تخصصی دیدن داشته باشند. ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران از ساعت ۸ تا ۱۷ آماده پذیرش علاقه‌مندان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

دیگر خبرها

  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • حضور فعالان اقتصادی ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی