Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای عملکرد رضایت بخش تیم ملی بوکس کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان و کسب نخستین مدال در طول تاریخ توسط دانیال شه بخش را تبریک گفت.

به گزارش برنا؛ متن پیام دکتر علی نژاد به شرح زیر است :

تیم ملی بوکس کشورمان در آوردگاه جهانی صربستان ، با کسب 10 پیروزی و کسب مدال برنز دانیال شه بخش نشان داد که در مسیر موفقیت و بالندگی حرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن قدردانی از تلاش مسوولان محترم فدراسیون، کادر فنی و ملی‌پوشان بوکس از درگاه خداوند برای این ورزشکاران پرتلاش و ارزنده موفقیت روز افزون ، صحت و سلامتی آنان و جامعه مشتزنی را خواستارم .

مهدی علی نژاد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوکس صربستان جامعه تیم ملی بوکس ایران دکتر مهدی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش در کنار مهدی تاج در اینستاگرام قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران را تبریک گفت.

طرفداری | اینفانتینو پست جدیدی را کنار مهدی تاج منتشر کرده است.

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند به مقام قهرمانی جام ملتهای آسیا رسید. پس از این اتفاق اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش کنار مهدی تاج، این قهرمانی را به رئیس فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفت.

Caption

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت