Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@20:21:03 GMT

آخرین وضعیت جاده ها/جاده شمشک-دیزین مسدود است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۱۲۰۶

آخرین وضعیت جاده ها/جاده شمشک-دیزین مسدود است

ایمان محرابی‌نیا ، درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌ها‌ی کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

*‌ جاده شمشک-دیزین مسدود است

وی اظهار کرد: در حال حاضر جاده فرعی شمشک-دیزین،‌ محور رویان-بلده در استان مازندران ، جاده‌ خرم‌آباد-پل دختر‌، محور شهداد-نهبندان، ‌محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*‌ 3 آزادراه‌ پرتردد‌ کشور

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران با 134 هزار تردد‌، آزادراه تهران-کرج‌‌ با 125 هزار تردد آزادراه ‌کرج‌-قزوین با 115 هزار‌ تردد‌ ثبت شد.‌

* ثبت بیشترین‌ تردد جاده‌ای بین ساعات 17 تا 18

محرابی‌نیا اضافه کرد: کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌‌ ‌2287 دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها، نسبت به روز قبل 4.7 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 14.7 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

*‌ باران در جاده‌‌های 18 استان‌

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها‌ اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای شمالی‌ بارش باران ‌داریم.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها همچنین از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی‌، اردبیل، اصفهان‌، البرز، زنجان، گیلان، مازندران، تهران، قم، سمنان، گلستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، همدان و مرکزی خبر داد.

* ترافیک سنگین در آزادراه تهران-‌شمال و جاده کندوان‌

محرابی‌نیا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌‌های شمال تصریح کرد: دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین - رشت همچنین ‌محور‌های هراز و فیروزکوه ‌نشان می‌دهد.

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر ‌رفت و برگشت‌ حدفاصل بیلقان تا آدران از بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال محدوده شهرستانک خبر داد.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها همچنین از بروز ترافیک سنگین در محور قدیم و آزادراه تهران - پردیس و بالعکس محدوده جاجرود خبر داد.

* ترافیک در آزادراه تهران-قزوین‌ و آزادراه تهران-ساوه

محرابی‌نیا با اشاره به بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران - کرج حدفاصل گرمدره تا پل کلاک از ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل کلاک تا مهرویلا و ترافیک نیمه سنگین حدفاصل گلشهر تا هشتگرد گلشهر خبر داد.

وی با اشاره به بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل هشتگرد تا گلشهر و ترافیک سنگین حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک،

از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-ساوه محدوده دهشاد خبر داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: وضعیت ترافیک باران در جاده های 18 استان ترافیک سنگین در آزادراه سنگین در آزادراه تهران حال حاضر محرابی نیا جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را در جاده‌های شمالی کشور اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام کرد و اظهار کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 12 اردیبهشت الی ساعت 6 بامداد یکشنبه 16 اردیبشهت 1403، از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی در خصوص تردد در محور کرج ـ چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب گفت: محدودیت قطعی تردد در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 08:30 از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود. (شمال به جنوب)

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: از ساعت 10:30 ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود و از ساعت 24 یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی گفت: پیش‌بینی محدودیت تردد در صورت پر حجم بودن ترافیک: از ساعت 10 از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می شود. (شمال به جنوب) و از ساعت 12 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می شود و همچنین از ساعت 24 یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود.

وی درباره اعمال محدودیت تردد جنوب به شما گفت: محدودیت قطعی تردد در روز شنبه 15 اردیبهشت برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 08:30 از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می شود. و از ساعت 09:30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت اعمال می شود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: از ساعت 11:30 از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می شود. (شمال به جنوب) و از ساعت 24 طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

رفع ترافیک چالوس امکان‌پذیر است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 7 از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با در خصوص پیش بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک گفت: روز یکشنبه 16 اردیبهشت ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقیله از ساعت 11 از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می شود از ساعت 12 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می شود.

وی ادامه داد: از ساعت 14 از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه (شمال به جنوب) و از ساعت 24 طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود.

سرهنگ شیرانی گفت: از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروها از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی درباره محدودیت تردد در محور هراز گفت: تردد انواع تریلردر محور هراز همچنان ممنوع وتردد انواع کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 بامداد چهارشنبه 12 اردیبهشت الی ساعت 2 بامداد یکشنبه 16 اردیبهشت از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز چهارشنبه تاریخ 12 اردیبهشت الی روز شنبه تاریخ 15 اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی درخصوص تردد در محور قدیم رشت ـ قزوین و بالعکس گفت: تردد انواع تریلرها کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 الی 24 پنجشنبه و جمعه در محور فوق ممنوع است. همچنین در محور آستارا اردبیل و بالعکس تردد انواع تریلرها کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 الی 24 پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های در محور فوق ممنوع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه