Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، اصغر عطایی، درباره اقدامات پیشگیرانه نیروهای خدماتی در زمان بارش‌های پیش روی شهر تهران،افزود: این اقدامات در طول سال به صورت مستمر انجام می‌شود اما با توجه به هشدار هواشناسی نسبت به بارش‌های در چند آینده و وزش باد در پایتخت، تمامی عوامل مناطق ۲۲ گانه و نیروهای خدمات شهری از آمادگی کامل برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران، باتوجه به وقوع رگبار و طوفان، هماهنگی و اعلام عمومی به مناطق بابت آمادگی انجام شده و مناطق ۲۲ گانه از تجهیزات لازم در این‌باره برخوردار هستند و شهرداری تهران تمهیداتی را برای این موضوع اندیشیده است.

عطایی در ادامه عنوان کرد: درحالی ‌که ممکن است یک منطقه در شمال شهر درگیر باران و یک منطقه در جنوب شهر آسمان صافی داشته باشد، اما با این حال تمامی مناطق در این چند روز پیش رو آماده باش خواهند بود.

وی با بیان اینکه تمامی عوامل خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه تا زمان قطع بارش‌ها، حضور دارند، اضافه کرد: همچنین در صورت  وزش باد و طوفان و شکسته شدن  شاخه درختان مناطق 22 گانه مجهز به اره برقی و موتوری هستند.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام برطرف شدن گرفتگی مسیل‌ها و کانال‌ها، گفت: تمام نقاط آبگیر و خیابان‌های شیب دار که باعث تجمع آب می‌شوند، پس از بارش باران شناسایی و سپس توسط معاونت فنی و عمران پاکسازی خواهند شد البته به مروز زمان این نقاط شناسایی و ترمیم شده‌اند اما برای رفع نقاط آبگیر باید پس از قطع باران این کار را انجام داد.

به گزارش ایرنا، همزمان با بارش باران شاهد ترافیک سنگینی در معابر شهر تهران هستیم.

برچسب‌ها شهر تهران بارش باران معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران بارش باران شهر تهران بارش باران شهرداری تهران خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود

آن طور که کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان خبر داده است، اواخر هفته مناطقی از این استان شاهد سامانه بارشی خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، فهیمه راستی، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بیشینه بارش‌ها روز پنجشنبه و در نیمه غربی، ارتفاعات جنوبی و برخی از مناطق شمالی استان خواهد بود، افزود: با توجه به نوع بارش‌های این فصل، آب‌گرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه‌های فصلی، جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی از مناطق محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: طی این مدت بر سرعت وزش باد در شمال‌غرب و شرق افزوده خواهد شد، از این رو خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در جنوب‌شرق استان دور از انتظار نیست.

کد خبر 749024

دیگر خبرها

  • سیل در سومالی/ ۷ کودک جان باختند
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان