Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:41:01 GMT

بیش از ۲ تُن گوشت مرغ غیرمجاز در سردشت توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۱۳۳۶

بیش از ۲ تُن گوشت مرغ غیرمجاز در سردشت توقیف شد

سرهنگ موسی بهاری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست بازرسی شهید "گرزی" حین کنترل خودروهای عبوری در محور  سردشت - مهاباد به یک دستگاه کامیون یخچال‌دار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲ تن و ۶۵ کیلوگرم گوشت مرغ کشتار روز فاقد هرگونه مجوز قانونی و بهداشتی کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله توقیف شده ۶۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان سردشت اظهار داشت: در این راستا یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

سرهنگ بهاری اضافه کرد: تیرماه سال جاری هم یک محموله مرغ زنده خارج از شبکه عرضه به ارزش یک میلیارد ریال شامل  هزار و ۴۲ قطعه مرغ زنده در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان توقیف شد.

به گزارش ایرنا، تامین گوشت مرغ در سطح آذربایجان‌غربی طی سال جاری از عمده مشکلات ستاد تنظیم بازار استان بود، سردشت از شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی و مرزی کشور است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سردشت گوشت مرغ انتظامی مرغداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سردشت گوشت مرغ آذربایجان غربی سردشت گوشت مرغ انتظامی مرغداری گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت