Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در این بازدید سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در جریان شروع به فعالیت بخش‌های مختلف دبیرخانه این دوره جشنواره قرار گرفت.

او همچنین در دیدار با مسعود نقاش‌زاده دبیر جشنواره، آمادگی بنیاد سینمایی فارابی را در حمایت حداکثری و پشتیبانی کامل از برگزاری هر چه باشکوه‌تر چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقاش‌زاده دبیر جشنواره در این دیدار از همدلی و همراهی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از نخستین روزهای راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره تشکر کرد و ابراز داشت حضور حداکثری بنیاد فارابی در پشتیبانی جشنواره و همکاری صمیمانه مدیریت آن در این دوره موجب آرامش خاطر تیم اجرایی جشنواره شده است.

 سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه و علی رمضان‌پور مدیر پشتیبانی جشنواره چهلم، به همراه سیدمهدی سجادی خزانه‌دار، میلاد شکرخواه مدیر اطلاعات و فناوری و سرپرست روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی در این بازدید حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی، مهر ماه امسال تلاش و اهتمام برای حمایت‌های مؤثر و هدفمند از جشنواره‌های ملی را به عنوان یکی از خط‌ مشی‌های بنیاد سینمایی فارابی در آغاز فصل جدید تکوین و بازسازی انقلابیِ زیرساخت‌های سینمای کشور تعریف کرده بود.

برچسب‌ها جشنواره فیلم فجر بنیاد سینمایی فارابی سینما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر بنیاد سینمایی فارابی سینما جشنواره فیلم فجر بنیاد سینمایی فارابی سینما بنیاد سینمایی فارابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری حیدر ارشدی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در آستانه برگزاری شصت و دومین سال جایزه البرز صبح امروز در محل بنیاد برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد