Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم فوتبال پیکان که قرار بود برای دیدار با تراکتور بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) راهی تبریز شوند، همچنان در فرودگاه معطل هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اعضای تیم پیکان طبق برنامه قبلی قرار بود با پرواز ساعت 14 تهران را به مقصد تبریز ترک کنند و آماده دیدار با تراکتور شوند، اما آنها در پرواز با مشکل روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که طبق روال عادی پیکانی‌ها سر موقع سوار هواپیما شدند و پیش‌بینی می‌شد این پرواز به موقع انجام شود، اما با گذشت حدود یک ساعت و نیم از حضور اعضای تیم در هواپیما، پرواز انجام نشد.

در ادامه خدمه پرواز که تا قبل از آن مشکل شرایط جوی را دلیل پرواز نکردن هواپیما اعلام می‌کردند، با بیان نقص فنی از مسافران خواستند پیاده شوند و به سالن انتظار برگردند.

اعضای تیم پیکان ساعتی است در سالن انتظار فرودگاه مهرآباد منتظر هستند تا با تأخیر زیاد به تبریز بروند و باید دید چه زمانی این اتفاق رخ می‌دهد.

بی تردید این اتفاق که برای شاگردان مجتبی حسینی رقم خورده، می‌تواند بر عملکرد آنها در دیدار عصر جمعه تاثیرگذار باشد.

گفتنی است؛ دیدار تراکتور و پیکان ساعت 16 روز دوشنبه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می‌شود.

کریمی: بعد از بازی با پیکان تیمی را تحویل می‌دهم که تبریزی‌ها لذت ببرند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز پیکان تهران تراکتور تبریز پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز