Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نصر الشمری، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در پیامی توئیتری باز پس‌گیری کشتی حامل نفت ایران از چنگ دزدان آمریکایی را اقدامی افتخارآمیز و غرورانگیز توصیف کرد که به عالی‌ترین شکل، عزت اسلام و مسلمین را به رخ کشید.

مهندس نصر الشمری با تمجید از اقتدار جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: این رویکرد شجاعانه، شیوه مناسبی برای مهار رفتارهای تجاوزکارانه آمریکایی است؛ بربریتی که هنجارهای بین‌المللی را تهدید می‌کند و به‌ مثابه بی‌احترامی به حاکمیت کشورهای منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پایان از همه آزادگان جهان به‌ ویژه ملت‌های مسلمان منطقه دعوت کرد که در صورت تجاوز هر نیروی بیگانه به حاکمیت و استقلال کشورشان، شیوه‌ای مشابه جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار قرار دهند.

روز گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح اقدام مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در شکست عملیات سرقت دریایی نفت ایران از سوی نیروی دریایی آمریکا، اعلام کرد تصاویر شفاف، گویا و غیر قابل انکار است.

همچنین پس از انتشار این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در مصاحبه با شبکه الجزیره خبر توقیف نفتکش از سوی نیرو‌های کشورمان را تأیید کرد.

پنتاگون گفت: ایران کنترل یک نفتکش در آب‌های خلیج (فارس) را هفته گذشته و در حالی که نیروی دریایی ما اوضاع را تحت رصد داشت، به دست گرفت. نیرو‌های ایران کنترل نفتکش «SOTHYS» را در خلال عملیاتی هماهنگ با قایق‌های سریع به دست گرفتند.

پنتاگون مدعی شد این اقدام در آب‌های بین المللی صورت گرفت و این نفتکش به سوی آب‌های ایران هدایت شد. وزارت دفاع آمریکا در ادامه اعلام کرد: قایق‌های تندرو و نیز بالگرد‌ها در این عملیات مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نصر الشمری نفتکش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن

شرکت انگلیسی ناظر بر حوادث دریایی از هدف قرار گرفتن یک کشتی در شمال غربی سواحل یمن خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان تجارت دریایی انگلیس امروز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان یک گزارش از حادثه‌ای در 45 مایل دریایی (84 کیلومتری) شمال غربی المخا یمن دریافت کرده است.

این شرکت وابسته به نیروی دریایی انگلیس ادامه داد که از سوی «افسر امنیتی شرکت» از یک انفجار در نزدیکی یک کشتی تجاری مطلع شده است.

این شرکت با اشاره به اینکه کشتی و خدمه در امنیت هستند، افزود که «افسر امنیتی شرکت» گزارش داد این کشتی متحمل خسارت شده و در حال حرکت به سمت بندر بعدی است.

گزارش وقوع حادثه دریایی جنوب شرق عمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم