Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@10:12:01 GMT

حضور حاج حبیب، پیروانی و مطهری در منزل پروین

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۱۶۴۶

بدبیاری‌های خانواده پروین به نظر می‌رسد تمامی نداشته باشد و اسطوره پرسپولیس برای سومین بار در یک ماه گذشته عزادار شد.

حدود یک ماه پیش علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در غم از دست دادن خواهرش سوگوار شد.

مربی و کاپیتان اسبق پرسپولیس چند روز پیش در سوگ مادر همسرش نشست و دوشنبه شب گذشته نیز تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس برای ابراز همدردی به منزل علی پروین رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو روز بعد خبر تلخ دیگری به گوش خانواده پروین رسید مبنی بر اینکه خواهر همسر این چهره محبوب و دوست داشتنی پرسپولیس و فوتبال ایران درگذشته است.

به همین مناسب ظهر امروز مراسمی در بهشت زهرا برگزار شد و سرپرست باشگاه پرسپولیس در کنار پیشکسوتان باشگاه در کنار اسطوره این تیم حضور داشتند.

عصر امروز نیز حاج حبیب کاشانی نماینده مردم در شورای شهر تهران به منزل پروین رفت تا به او تسلیت بگوید.

حضور حاج حبیب با حضور افشین پیروانی و حمید مطهری مدیر و مربی پرسپولیس همراه شد. همچنین یحیی گل‌محمدی سرمربی قرمزها که در مراسم هوادار فقط این باشگاه حضور پیدا کرده بود، احتمالا امشب به منزل پروین خواهد رفت تا به او دلداری دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول غلامرضا ملابیگی طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران حبیب کاشانی علی پروین تسلیت ربیع الاول غلامرضا ملابیگی طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف