Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماشین اسرارآمیزی که مدت ۴۷ سال از پارک آن در یکی از خیابان‌های ایتالیا می‌گذرد اکنون به جاذبه گردشگری تبدیل شده است. «آنجول فرگولنت»، ۹۴ ساله لانچیا فولویا مدل ۱۹۶۲ خود را در مقابل روزنامه فروشی‌ای که در کونِگلیانو در سال ۱۹۷۴ به همراه همسرش «برتیلا مودولو» اداره می‌کرد پارک کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنجلو در این باره به گازِتینو گفت: «من به مدت ۴۰ سال به همراه همسرم برتیلا که ۱۰ سال از من کوچکتر بود دکه روزنامه فروشی زیر خانه مان را اداره می‌کردیم. وقتی این تجارت را آغاز کردم بسیار خوشحال بودم که لانچیا فولویا من جلوی آن پارک شده بود. روزنامه‌ها را در صندوق عقب آن خالی می‌کردم و سپس آن‌ها را به داخل دکه منتقل می‌کردم.»

بیشتر بخوانید

دفن مرد استرالیایی در چیپس داغ + فیلم

هنگامی که این زوج بازنشسته شدند این ماشین در مقابل خانه و محل کار آن‌ها پارک شده ماند و از آن زمان تاکنون تبدیل به یک جاذبه توریستی شد. گردشگران و افراد محلی با حضور در محلی که این خودرو پارک است با آن عکس سلفی می‌اندازند. مقامات شهر کونِگلیانو قصد دارند تا پس از گذشت نزدیک به پنج دهه این خودرو را از محلی که پارک شده منتقل کنند.

گفتنی است؛ قرار است این ماشین لانچیا قدیمی که اکنون به بخشی از جاذبه گردشگری شهر تبدیل شده منتقل و تعمیر شده و به یک بنای تاریخی تبدیل شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماشین قدیمی جاذبه گردشگری پارک شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر

شهرستان خرم آباد یکی از شهر‌های استان لرستان است. این شهر زیبا آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. آبشار نوژیان، دریاچه گهر، آبشار گهر و آبشار بیشه از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می شوند، اما یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های این شهر دریاچه کیو است. این دریاچه، قلب تپنده شهرستان خرم آباد است. هم اکنون که فصل بهار فرا رسیده است، طبیعت این روستا رنگ و بوی بهار به خود گرفت.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر آن را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

نمایی از هوای بارانی روستای حصار در کنگاور

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • سفر به برزیل با تور آژانس سفرنامه در بهار و تابستان ۱۴۰۳
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • درباره بیماری مرموز ترانه علیدوستی؛ چه کسانی در معرض آن هستند؟ | فیلم
  • تبدیل شانزه‌لیزه به محوطه پیک‌نیک رایگان یک‌روزه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • سایه یک زن مرموز بر تیم سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست و چه نسبتی با ژوزه مورایس دارد؟
  • پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد