Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - این شبکه 5G خصوصی مبتنی بر AT&T 5G است که از تکنولوژی رایانش لبه چنددسترسی (MEC) آن بهره می‌برد. فورد این مرکز خودروسازی را از همان ابتدا برای بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی تولید و مهندسی جهان طراحی کرده است. اپراتور AT&T اعلام کرده است که با همکاری فورد در حال تلاش برای بهبود سرعت اتصال وایرلس در داخل مرکز خودروی برقی Rouge، به عنوان بخشی از سایت Dearborn Rouge، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تاسیسات کانون آتی تولید خودروهای برقی (EV) برای شرکت فورد خواهد بود. AT&T این مرکز را به اتصال موبایلی 5G نسل بعدی امن مجهز کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این اپراتور وایرلس می‌گوید که این شبکه 5G خصوصی در تاسیسات تولیدی فورد به این خودروساز برای ساخت وانت برقی Lightning  این شرکت کمک خواهد نمود. این شبکه 5G خصوصی مبتنی بر  AT&T 5G است که از تکنولوژی رایانش لبه چنددسترسی (MEC) آن بهره می‌برد. فورد این مرکز خودروسازی را از همان ابتدا برای بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی تولید و مهندسی جهان طراحی کرده است.
 
استقرار تکنولوژی 5G درون این ساختمان برای این خودروساز امکان استفاده از تکنولوژی پیشرفته مضاعف در آینده را فراهم خواهد آورد. AT&T می‌گوید که اتصال وایرلس پرسرعت آن برای فورد امکان پشتیبانی از تکنولوژی جدید در خط تولید را فراهم خواهد آورد تا کارکنان به کمک تبلتها به ارسال و دریافت اطلاعات درباره وضعیت و موجودی تجهیزات بپردازند.
 
این شبکه همچنین این امکان را فراهم می‌آورد که گوشی‌ها به عنوان سیستم‌های بینایی برای اسکن قطعات خودرو استفاده شوند. خودروها و ماشین‌آلات صنعتی خودکار نیز با این اتصال وایرلس خصوصی بهبود خواهند یافت. AT&T می‌گوید که تاخیر پایینتر شبکه 5G برای ماشین‌های رباتیک خودکار امکان اتخاذ تصمیمات بهتر و بهبود زمان واکنش را فراهم می‌آورد.
 
یکی از ویژگیهای عمده پیکاپ Lightning توانائی دریافت آپدیتهای خودرویی وایرلس است. این شبکه سریع این امکان را فراهم خواهد آورد تا به‌روزرسانی‌ها را به صورت بیسیم درون کارخانه‌اش انجام دهد، تا به این ترتیب زمان پردازش کاهش یافته و به تحویل سریع خودروها به نمایندگی‌ها کمک شود.
پیکاپ لایتنینگ فورد مجهز به تکنولوژیهای تحسین‌برانگیزی است و برد تخمینی EPA آن حدود 500 کیلومتر است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپراتور AT T خودرو شبکه 5G

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: رحیم فلاح زاده با اشاره به ورود سامانه بارشی و صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و مدیریت بحران استان گفت؛ همین موضوع، دستگاههای خدماتی و امدادی به حالت آماده باش در آورده است و در همین راستا، مخابرات منطقه خوزستان نیز همپای دیگر دستگاههای خدمات رسان، تیم‌های فنی و عملیاتی شبکه های ارتباطی خود را برای رفع اختلالات ناشی از بارش شدید باران و وقوع سیلاب احتمالی برای پایداری ارتباطات مخابراتی و ارائه خدمات به هم استانی‌های شریف با تجهیزات و ملزومات مورد نیاز به حالت باش مستقر کرده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به برخی تجهیزات و منصوبات مخابراتی در معرض خطر سیلاب، اظهار داشت: برخی موارد تجهیزات و منصوبات مخابراتی در معرض خطر شناسایی شده است، تا در صورت حادثه و ایجاد اختلالات احتمالی در شبکه، اقدامات مقابله‌ای لازم برای رفع خرابی و پایداری ارتباطات مخابراتی و خدمت رسانی به مشترکین انجام گیرد.

وی با اشاره به رصد و پایش شبکه های ارتباطی به صورت لحظه ای افزود: تمامی اقدامات و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات و مسائل برای حفظ و پایداری ارتباطات و کاهش آسیب ها به شبکه‌های مخابراتی اندیشیده شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901715

دیگر خبرها

  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • وزیر : مودم‌ تولید داخل نمی‌تواند سرعت بالا داشته باشد
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد