Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام والمسلمین محامی  نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  با اشاره به اینکه راه سازی میتواند نقش بسزایی در توسعه اقتصادی استان داشته باشد گفت:امید داریم با تامین اعتبار و فعالیت دقیق و مستمر شرکت‌ها، پروژه دو بانده سازی محور سریع‌تر به اتمام برسد تا رفاه و ایمنی برای مسافران فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین محامی با اشاره به اینکه استان همجواری با کشور‌های همسایه دارد و این موقعیت جغرافیایی فرصت بلقوه‌ای برای ترانزیت خواهد بود افزود: تردد خودرو‌های ترانزیتی و شخصی در مسیر‌های مواصلاتی استان زیاد است و دو بانده شدن این مسیر‌ها میتواند سرعت حمل و نقل کالا‌ها و جابجایی مسافران را افزایش دهد که به طبع آن رشد اقتصادی در منطقه به وجود خواهد آمد.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید گفت: در حال حاضر بیش از ۱۲۰ کیلومتر بزرگراه در تمامی مسیر‌های ترانزیتی این استان در حال ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به ساخت بزرگراه در مسیر زابل_ زاهدان گفت: در سال‌های اخیر برای احداث بزرگراه در محور مهم استان بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و برای اتمام آن نیز ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است تا پایان سال ۱۴۰۲ این پروژه مهم راه سازی استان به اتمام برسد.عطاالله اکبری افزود: مهم‌ترین پروژه زاهدان زابل و میلک است که از لحاظ اقتصادی در حال انجام است و به ۷ قطعه و تعدادی شرکت‌های پیمانکاری تحویل داده شده تا سرعت اجرای کار افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری ۱۵ کیلومتر دیگر از این محور تکمیل خواهد شد گفت: برای کل بزرگ راه‌های استان سالیانه به ۲ هزار میلیارد تومان منابع مالی نیازمندیم.

اکبری با اشاره به اینکه هر کیلومتر راه سازی که در حال انجام است بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار مصرف میکند افزود: ۶۰۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است تا باقی مانده دوبانده سازی مسیر زاهدان زابل به پایان برسد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر از ریزش سنگ در محور کرج - کندوان بر اثر بارش شدید باران خبر داد و مطرح کرد: این حادثه ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در محدوده پیچ واریان رخ داد.

وی با اشاره به اینکه در لحظه ریزش سنگ در این مسیر خودرویی تردد نمی‌کرد، خاطرنشان کرد: همزمان با وقوع این حادثه عوامل راهداری گچسر به محل اعزام و این مسیر پاکسازی شد و در حال حاضر تردد در این مسیر جریان دارد.

کد خبر 6099300

دیگر خبرها

  • شناسایی۱۶هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی در هرمزگان
  • سرانه فضای آموزشی در گلستان حدود ۴.۸۵ متر مربع است
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است