Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@17:37:46 GMT

نظر سه مرجع تقلید درباره واکسن کرونا

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۱۹۸۰

نظر سه مرجع تقلید درباره واکسن کرونا

جماران نوشت: آیات ناصر مکارم شیرازی، سید محمد علی علوی گرگانی و عبدالله جوادی آملی نظرهای خود در مورد تزریق واکسن کرونا و برخی اقدامات واکسن هراسانه را اعلام کردند.

نظر مراجع تقلید در پاسخ به سوالی در خصوص برخی اظهارنظرها در مورد واکسیناسیون کرونا، بیانگر آن است که مومنان در موضوع واکسینه کردن خود باید به تشخیص و توصیه متخصصان پزشکی عمل کنند، ضمن آنکه ترساندن دیگران نیز در این موضوع جایز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، آیت الله مکارم شیرازی در بیان نظر خود آورده است: لازم است در این زمینه بر اساس تشخیص و توصیه متخصصان عمل نمایید.

آیت الله علوی گرگانی نیز خاطرنشان کرده است: موضوع ضرورت و یا عدم ضرورت زدن واکسن و شخصی یا اجتماعی بودن آن باید توسط متخصصین پزشکی تعیین شود.

آیت الله جوادی آملی هم‌ افزوده است: مومنان نباید در کاری که تخصص ندارند، اظهارنظر کنند، ضمن آن که نباید دیگران را از تزریق واکسن ترساند.

/6262

کد خبر 1570090

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا مراجع تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی