Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-02@03:16:45 GMT

آمادگی تهران برای بارندگی پیش بینی شده

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۲۰۱۳

آمادگی تهران برای بارندگی پیش بینی شده

به گزارش صدای ایران منصور درجاتی گفت: در خصوص بارش‌های استان تهران اظهار داشت: از شب گذشته در برخی مناطق شاهد بارندگی هستیم، که این بارش‌ها امروز تشدید شد و طبق پیش بینی هواشناسی همچنان ادامه دارد و به همین دلیل از هفته پیش در استان تهران آماده باش کامل اعلام کردیم.



وی با بیان اینکه آبگرفتگی های سطحی از برخی نقاط استان تهران گزارش شده است، گفت: اما آبگرفتگی شدید در زیر پل‌های ماشین رو و نیز تاج پل‌ها که بعضاً سبب ایجاد مشکلات فراوانی می‌شود، تا این لحظه نداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: هم زمان با کاهش دما در مهرماه اعلام کردیم، که صعود به ارتفاعات باید با هماهنگی باشد و نیز شهرداری‌ها به ویژه شهرداری تهران اقدام به لایروبی آبرفت‌ها و رودها و جوی‌ها کردند، تا شاهد کم‌ترین مشکل برای شهروندان در خلال بارش رحمت الهی باشیم.



وی افزود: تا این لحظه گزارشی از وجود مشکل در شهر تهران نداشتیم و درش ارتفاعات نیز هنوز اعلام ایجاد حادثه و یا مشکل خاصی نشده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مدیر کل تهران پیش بینی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد میزان بارندگی مدت مشابه سال گذشته آبی استان را ۹۸.۷ میلیمتر و متوسط دوره آماری استان را ۸۷.۹ میلیمتر عنوان کرد و گفت: برهمین اساس بارندگی امسال استان نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد افزایش و نسبت به متوسط دوره آماری نیز ۴۳ درصد افزایش داشته است.   محجوبی در پایان با اشاره به پیش بینی بارش‌های پایان هفته جاری استان، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال آبی جاری شاهد بارش‌های مناسب و کم خسارتی در استان و دیگر مناطق کشورمان باشیم.

دیگر خبرها

  • آمادگی برای مدیریت بارندگی و ماندآب احتمالی در اهواز
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • پیش‌بینی برداشت بالغ بر ۵۷۵ هزار تن‌ گندم آبی در خراسان رضوی
  • بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تقویت می‌شود/ثبت ۲۶ میلی‌متر بارندگی در سردشت
  • پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود