Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@17:07:53 GMT

استقلال به دنبال چهارمین برد پیاپی

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۲۰۲۲

خبرگزاری آریا- تیم استقلال فردا از ساعت 16:00 در شیراز به مصاف فجر می رود.
به گزارش آریا، استقلال فردا به مصاف فجرسپاسی می رود و در صورت پیروزی در هر چهار بازی ابتدایی خود 3 امتیاز کامل را گرفته و بهترین عملکرد استقلال در هفته های ابتدایی در طول ادوار تاریخ لیگ برتر رقم می خورد. یکی از مشکلات استقلال برای رسیدن به مقام قهرمانی طی فصول اخیر، شروع های بد و لغزان بوده اما امسال استقلالی ها برعکس سال های گذشته، شروع خوبی در رقابت های لیگ داشته اند و اگر فردا مقابل شاگردان اصغر کلانتری به پیروزی برسند، بهترین عملکرد استقلال برای چهار هفته ابتدایی لیگ در طول ادوار تاریخ لیگ رقم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه به بررسی عملکرد استقلال در طول 4 هفته ابتدایی در 20 دوره قبلی لیگ برتر می پردازیم. استقلال پیش از این در لیگ های ششم و یازدهم توانسته بود از 4 بازی ابتدایی لیگ، 10 امتیاز کسب کند و حالا فرهاد مجیدی با پیروزی در بازی فردا می تواند صمد مرفاوی و پرویز مظلومی را جا بگذارد.
استقلال این فصل بهترین شروع خود در تاریخ لیگ برتر را داشته و در هر سه بازی ابتدایی خود به پیروزی رسیده است. شاگردان فرهاد مجیدی با کسب 9 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند. در آن سو تیم تازه لیگ برتری شده فجرسپاسی در بازی گذشته خود مقابل نفت آبادان به یک پیروزی حیاتی رسید تا نشان دهد قصد دارد در لیگ برتر بماند.
شاگردان علی اصغر کلانتری با 3 امتیاز در جایگاه نهم جدول حضور دارند. استقلالی ها برای این مسابقه رودی ژستد بازیکن جدید خود را هم در اختیار دارند و می توانند از او استفاده کنند. به نظر می رسد مثل مسابقات گذشته، سیدحسین حسینی این بازی هم از ابتدا در ترکیب آبی پوشان قرار بگیرد. استقلال آخرین بار در لیگ سیزدهم با فجرسپاسی در شیراز بازی کرده بود که در آن زمان امیر قلعه نویی با نتیجه 4 بر 2 از سد این تیم عبور کرده بود.
نام بازیکن جدید تیم استقلال، از فهرست این تیم تا پایان نیم فصل خارج شد. نام ابوالفضل جلالی بازیکن جدید تیم استقلال که از ناحیه عضله شکم جراحی کرده، تا پایان نیم فصل از فهرست شاگردان فرهاد مجیدی خارج شد. با خروج او، نام ژستد رسما در فهرست این تیم برای فصل بیست و یکم قرار گرفت. به این ترتیب، مجوز بازی این بازیکن صادر شده و می‌تواند در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی، تیمش را همراهی کند. تیم استقلال روز جمعه به مصاف فجر سپاسی شیراز می‌رود.
با تصمیم فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال نام پنج بازیکن برای دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز خط خورد تا تعداد غایبان این تیم به 6 بازیکن برسد. تیم فوتبال استقلال در حالی فردا (جمعه) در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف فجرسپاسی شیراز خواهد رفت که با تصمیم فرهاد مجیدی، نام 5 بازیکن از لیست آبی‌پوشان خط خورد. آرمان رمضانی، متین کریم‌زاده، محمدرضا آزادی، فردین رابط و محمدجواد به‌آفرین پنج بازیکنی هستند که استقلال را در سفر به شیراز همراهی نخواهند کرد.علیرضا رضایی، دروازه‌بان استقلال به دلیل سرماخوردگی در این سفر غایب خواهد بود. دیدار استقلال با فجر ساعت 16 فردا در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود. 
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از سفر به شیراز در مجموعه ورزشی آرارات برگزار شد. آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از سفر به شیراز از ساعت 14 در ورزشگاه آرارات تهران برگزار شد. جعفر سلمانی که طی دو روز گذشته به دلیل سرماخوردگی در تمرینات حضور نداشت، امروز پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد. سیاوش یزدانی که در بازی گذشته دچار مصدومیت شده است، در تمرین امروز حضور پیدا کرد و در برنامه‌های گروهی آبی‌پوشان حضور داشت. علیرضا رضایی که به دلیل سرماخوردگی چند روزی است در تمرینات استقلال شرکت نمی‌کند، امروز هم در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا نکرد و وی غایب دیدار مقابل فجر شهید سپاسی خواهد بود. تمرین امروز آبی‌پوشان 70 دقیقه طول کشید و بازیکنان بعد از صرف ناهار با پرواز اختصاصی راهی شیراز خواهند شد. دیدار تیم‌های استقلال و فجر سپاسی فردا در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استقلال چهارمین برد پیاپی تیم فوتبال استقلال تیم استقلال فرهاد مجیدی مصاف فجر آبی پوشان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی

تیم استقلال تهران در شش بازی متوالی خود در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی برابر ذوب آهن قدرتمند بازنده نبوده است. آخرین باخت آن ها برابر تیم اصفهانی در اوایل سال 1400 شکل گرفت. 

به گزارش طرفداری، استقلال در 6 بازی اخیر خود برابر ذوب آهن صاحب 5 برد و یک مساوی شده و در این دیدارها 9 گل زده و 2 گل دریافت کرده است.

آخرین ناکامی استقلال برابر تیم ذوب آهن اصفهان در روز 19 اردیبهشت 1400 ثبت شد و آبی پوشان برابر حریف اصفهانی 2-0 بازنده شدند. استقلال در حالی برابر ذوب آهن قرار می گیرد که فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو برابر ذوب آهن آمار صددرصد برد داشتند اما جواد نکونام در تنها دیداری که برابر این تیم قرار گرفت، به تساوی رسید.

استقلال 1-1 ذوب آهن در روز 6 آذر ماه 1402 استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 11 فروردین 1402 استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 22 مهر 1401 استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 24 بهمن 1400 استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 3 آبان 1400 استقلال 2-1 ذوب آهن در روز 29 اردیبهشت 1400 استقلال 0-2 ذوب آهن در روز 19 اردیبهشت 1400

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا