Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به داربی فردای اصفهان در لیگ برتر گفت: سپاهان تیم بسیار منسجمی دارد اما تمریناتی که لازم بود را برای تقابل با این تیم انجام دادیم.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار در نشست پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی برای هر دو تیم پیش‌بینی می‌شود. سپاهان نتایج خیلی خوبی به دست آورده و تیم بسیار منسجمی نشان داده و کار برای هر دو تیم سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تمرینات خوبی انجام دادیم و زمان بسیار خوبی داشتیم تا ریکاوری شویم و تاکتیک‌های مورد نظر را تمرین کنیم. درست است هفته گذشته بازی با استقلال را از دست دادیم اما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و امیدوارم در بازی پیش رو نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: تمریناتی که لازم بود را انجام دادیم اما روز مسابقه این بازیکنان هستند که تعیین کننده خواهند بود و با تمرکز بالا باید بازی کنند. هر چقدر تمرکز بیشتری داشته باشند در نتیجه گیری موفق تر عمل می‌کنند.

سرمربی ذوب‌آهن در رابطه با مصدومیت سجاد جعفری بیان کرد: شرایطش خوب است و با تیم تمرین می‌کند. تنها مصدوم ما امیرحسین صدقی است که در بازی گذشته آسیب دید.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در قالب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال فردا (جمعه) از ساعت ۱۸:۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدي تارتار تيم فوتبال ذوب آهن استانی ورزشی انجام دادیم ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا هاشم آبادی ضمن تبریک روز شورا و روز معلم گفت: در دین مبین اسلام درمورد  انسانهایی که راهنمایی و امر و نهی مسلمانان را به خیر و نیک انجام میدهند و تعلیم و تعلم جامعه اسلامی را برعهده دارند آیات و احادیث فراوانی نازل شده است .

حق مسلمین بر یکدیگر از دیگر موارد مورد اشاره خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

امام جمعه پیرانشهر افزود: اعمالی که بر خود تکلیف میدانیم بر دیگران هم تکلیف باشد و اگر لازم به مشاوره و نصیحت باشد باید راهنمایی های لازم را انجام دهیم که یکی از دستورات مهم دین اسلام است و نصیحت و تبعیت از کارهای نیک و مورد پسند خداوند جامعه ی سالم را به بار می آورد.

ماموستا هاشم آبادی گفت: خیر و برکت راهنمایی برای کارهای خیر شامل خود انسانی که راهنمایی می کند نیز می شود و اگر این راهنمایی به ضرر فرد مورد نظر باشد یقینا ضرر آن کار گریبانگیر خود شخص نیز خواهد شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان