Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،روشن زاده رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این رقابت‌ها از امروز (۱۳ آبان) و در رده سنی نونهالان برگزار می‌شود گفت: تیم برگزیده این رقابت‌ها به مسابقه‌های قهرمانی کشور راه خواهد یافت.
او افزود: مسابقه‌های انتخابی استان امروز پنج شنبه در دو بخش پسران و دختران آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روشن زاده ادامه داد: پسران در ورزشگاه آزادی و دختران هم در ورزشگاه ۱۵ خرداد شهر کرمانشاه رقابت می‌کنند.
گفتنی است : تیم‌های برتر پس از حضور در رقابت‌های استانی به مسابقه‌های نونهالان منطقه ۴ کشور راه خواهند یافت و بعد از برتری در این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقه‌های کشور را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دو و میدانی مسابقات قهرمانی نونهالان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه، رقابت دو تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران که هر دو از مکتب شاهین بیرون آمده‌اند همچنان پر از حاشیه است و اخبار پیرامون آن با توجه به اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی رخ داده ادامه دارد.
در آخرین اظهارنظر درباره این مسابقه رضا فتاحی مصاحبه‌ای با سایت ورزش سه انجام داده و باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم برخورد با هواداران خودی مورد انتقاد قرار داده است.
در ادامه حواشی این مسابقه حالا بازیکنان تیم فوتبال سپاهان استوری مشترکی منتشر کرده‌اند و با توجه به هجمه هایی که علیه سپاهان با توجه به توهین یک هوادار منتسب به این تیم در ورزشگاه آزادی ایجاد شده، به حمایت از هواداران زن و مرد سپاهانی و مجموعه باشگاه پرداخته اند.

دیگر خبرها

  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • حمیده اسماعیل نژاد برنزی شد
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه