Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ایرنا، علی‌اکبر علیزاده شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن اجتماعات هلال احمر این شهر، افزود: بحث بیمارستان دوم دامغان در کمیسیون ماده ۲۳ قرار دارد که امید است مجوز آغاز به کار احداث این بیمارستان توسط رییس جمهور در این جلسه صادر شود.

وی اضافه کرد: راه اندازی مرکز درمانی ۵۰ تختخوابی کلینیک رضایی تا زمانی که احداث بیمارستان دوم دامغان انجام شود، می‌تواند مشکل درمان را رفع کند که در بازدید امروز نیز مورد قبول وزیر بهداشت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده اظهار داشت: دامغان با وجود ۲ کارخانه داروسازی، قطب داروسازی کشور در استان سمنان است که حدود ۳۰ درصد مواد موثر داروهای کشور را تامین می‌کند که در این راستا، انتظار داریم با توجه به فراهم بودن همه زمینه ها و زیرساخت های لازم، تشکیل دانشکده داروسازی در دامغان مصوب شود.

وی به اجرای طرح علاج بخشی سد شهید شاهچراغی دامغان اشاره کرد و افزود: سد شهید شاهچراغی یکی از ظرفیت های بسیار خوب منطقه برای تامین آب در تنش آبی فعلی است که نیازمند اجرای طرح علاج بخشی است که امیدواریم در دستور کار دولت سیزدهم قرار گیرد. 

علیزاده ادامه داد: کریدور شمال به جنوب از بندر عباس به امیرآباد ۷ استان را شامل می‌شود که با بودجه قطره چکانی پیشرفت نخواهد کرد و نیازمندیم تا اعتبار لازم در جهت پیشرفت این محور در نظر گرفته شود تا شاهد توسعه ملی و منطقه ای باشیم.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت:تپه حصار یکی از مجموعه های تاریخی با قدمت بیش از هفت هزار سال و منحصر به فرد کشور و نشان تمدن و شهرنشینی ایران است که با توجه به عبور خط آهن از وسط این مجموعه و مطالعات انجام شده در گذشته، جهت انتقال خط ریل نیاز به مصوبه و تصمیم قطعی دولت دارد.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی نماینده مجلس شورای اسلامی دامغان سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری علی اکبر علیزاده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری سمنان، مقصد نهمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی نماینده مجلس شورای اسلامی دامغان سید ابراهیم رییسی نماینده مجلس شورای اسلامی دامغان علی اکبر علیزاده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه در بازدید از بیمارستان بعثت نفت شهرستان گچساران افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و یکی از طرحهای بر جای مانده از دولت های گذشته است.

وی بیان داشت: دولت نسبت به اجرای طرح های نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم توجه دارد و این طرح سلامت، ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

منصوری اظهار داشت: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و کارهای ابنیه نیز تمام شده و هم اکنون تاسیسات بیمارستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همزمان کار خرید و نصب تجهیزات نیز انجام می شود، گفت: این بیمارستان، در زمان افتتاح، با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد و مساحت این طرح بهداشتی ۱۱ هزار متر مربع است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساخت مراکز تصویر برداری همچون ام آر آی و سی تی اسکن نیز در این طرح درمانی پیش بینی شده است.

کد خبر 6093005

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید