Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک اقتصادی؛ جواد اوجی وزیر نفت، در حاشیه بیست‌ودومین نشست اوپک‌پلاس گفت : از امروز همه جایگاه‌های عرضه سوخت به سامانه هوشمند سوخت متصل است.

وی با بیان اینکه سهمیه جبرانی در دولت مصوب شد افزود: در پایان آبان‌ماه، به جای سهمیه عادی سواری شخصی که ۶٠ لیتر در ماه است، ٧٠ لیتر درنظر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوجی گفت : سهمیه موتورسیکلت‌ها هم در پایان آبان‌ از ٢۵ لیتر معمول به ٣٠ لیتر می‌رسد. وزیر نفت درباره صادرات نفت هم گفت : وزارت نفت خود را معطل مذاکرات نمی‌کند. مقدار صادرات نفت و میعانات گازی ما رو به بهبود است.

وی ادامه داد: اقدام کودکانه آمریکایی‌ها در آب‌های دریای عمان نشانه همین دستاوردهای ما برای افزایش تولید و صادرات نفت خام و میعانات گازی است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول غلامرضا ملابیگی طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران سهمیه بندی بنزین سهمیه بنزین بنزین ربیع الاول غلامرضا ملابیگی طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب بنزین آنلاین!

تین نیوز

اگر در راه مانده باشید یا حوصله سر زدن به پمپ بنزین نداشته باشید برخی شرکت ها بنزین را به صورت آنلاین سفارش می گیرند و ارسال می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روزگار خودرو، قیمت نهایی خرید بنزین آنلاین بالاتر از مبلغ بنزین آزاد تمام می شود.

به عنوان مثال قیمت ۱۰ لیتر بنزین با هزینه حمل حدود ۶۹ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت ها بر حسب میزان سفارش تا حدودی کمتر می شود و برای ۱۰۰ لیتر بنزین به ۳۴۹ هزار تومان می رسد.

نکته قابل توجه اینجاست که به چه صورت قیمت بنزین برای سفارش آنلاین تعیین می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین!
  • پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به‌دلیل زیان‌ده‌بودن، رایگان واگذار شود، سال پیش به سوددهی ۱۲ هزار میلیارد تومانی رسید
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی
  • تمجید رئیسی از اعتراضات در دانشگاه‌های غربی
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!