Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور در بازدید دو ساعته از شهرک صنعتی آق قلا با کارگران و صاحبان این واحد‌های تولیدی گفتگو کرد و مشکلات و درخواست‌های آنان را شنید و دستور پیگیری داد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری، با همراهی رییس کل دادگستری و استاندار گلستان امروز به شهرک صنعتی آق قلا رفت و از سه واحد تولیدی فعال در این شهرک بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام منتظری در این بازدید با کارگران و صاحبان این واحد‌های تولیدی گفتگو کرد و مشکلات و درخواست‌های آنان را شنید و دستور پیگیری داد.

دادستان کل کشور در این بازدید از آمادگی دستگاه قضایی برای پیگیری و حل مشکلات بخش تولید خبر داد و گفت: باید مشکلات واحد‌های تولیدی به تفکیک احصا و با استفاده از ظرفیت‌های استانی و کشوری برای رفع آن گام برداشت.

حیدر آسیابی رییس کل دادگستری استان گلستان نیز در این بازدید گفت: موانع بانکی بر سر راه تولید توسط دادگستری استان تدوین شده است بخشی از موانع که ناشی از عدم اجرای قوانین و مقررات است با پیگیری دادگستری توسط خود بانک‌ها قابل حل است و بخشی هم که باید در بانک مرکزی انجام شود از طریق ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه دنبال می‌کنیم.

دادستان کل کشور از شامگاه دیروز برای ابلاغ حکم دادستان جدید گرگان به گلستان سفر کرده است.

دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، حضور در گلزار شهدای گرگان و نشست با قضات از دیگر برنامه‌های سفر وی به گلستان بود.

بیشتر بخوانید: دادستان کل کشور: اراده و عزم دستگاه قضایی برای ادامه مبارزه با فساد، جزم است

انتهای پیام/

برچسب ها: آق قلا دادستان کل کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آق قلا دادستان کل کشور دادستان کل کشور آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ فرشاد مقیمی مدیر عامل این سازمان در بازدید از ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) در گفتگو با صنعتگران، کارآفرینان و نمایندگان واحد‌های صنعتی برای رفع برخی از موانع در زمینه صنایع کوچک و متوسط قول پیگیری داد. مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، همچنین در دیدار با هیئت‌های تجاری کشور‌های مختلف مهمترین محور‌های ارتقای همکاری با این کشور‌ها را پیگیری کرد. در روز نخست این رویداد؛ رئیس اتاق بازرگانی عراق، رئیس اتحادیه سرمایه‌گذاران بین المللی کشور گرجستان، هیئت تجاری کشور روسیه و رئیس اتاق بازرگانی کشور ترکمنستان با حضور در غرفه شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفتگو کردند. نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو۲۰۲۴) با هدف نمایش ظرفیت‌های صادراتی ایران و بستر‌های اصلی تجارت خارجی با سایر کشور‌ها تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید